3
در اعتراض به تصمیمات هیات وزنه‌برداری

تحریم مسابقات قهرمانی کشور توسط وزنه‌برداران اصفهانی

  • کد خبر : 89688
  • 09 اسفند 1401 - 22:29
تحریم مسابقات قهرمانی کشور توسط وزنه‌برداران اصفهانی
پنج وزنه‌بردار در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابت‌ها کناره‌گیری کردند.

به گزارش “افرا ورزش” مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور زنان از یکشنبه در اهواز آغاز شد. قرار بود تیم وزنه‌برداری زنان اصفهان با ۱۰ وزنه‌بردار شرکت کند که پنج نفر از آنها در اعتراض به مربیانی که همراه تیم اعزام شده‌اند، کناره‌گیری کردند و در قهرمانی کشور وزنه نمی‌زنند.

زهرا زارعی نماینده وزنه‌برداران اصفهان که به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، درباره علت اینکه به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، بیان کرد: هیات وزنه برداری اصفهان مربیان کاربلد و با تجربه را به مسابقات اعزام نکرد.

او ادامه داد: این هیات اما، نفراتی را جایگزین کرد که از تیم خودشان بودند و ما مربیان حرفه‌ای‌تری نسبت به آنها داشتیم اما نمی‌دانم با چه نیتی مربیان خوب و کاربلد را اعزام نکردند.

نماینده وزنه‌برداران افزود: نکته دیگر این است که هیات اسم من را در ابتدا برای قهرمانی کشور رد نکرده بود و بعد از اینکه پیگیر شدم، رکورد من را پایین رد کردند تا در گروه B قرار بگیرم.

زارعی در ادامه گفت: رکورد ورودی من را برای دسته ۷۱ کیلوگرم، ۱۰۵ کیلوگرم رد کردند در صورتی رکورد واقعی من ۲۰۵ کیلوگرم است. من و چهار نفر دیگر از اعضای تصمیم گرفتیم به قهرمانی کشور نرویم هر چند که اتفاق خوبی نیست.

او در پاسخ به این پرسش که هیات به چه دلیل مربیان دیگری را جایگزین کرده و اسم او را از قهرمانی کشور خط زده بود، مدعی شد: بخاطر مجمع انتخاباتی هیات است و احتمالا کسانی را به عنوان مربی انتخاب کردند که مطمئن هستند به گزینه خودشان رای می دهد.

وزنه‌بردار تیم ملی اضافه کرد: بخاطر انتخابات دارند آینده ورزشکاران را خراب می‌کنند. حتی یکی از همان مربیان کاربلد را به عنوان داور برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور معرفی کرده بودند اما چون دیدند ممکن است مجبور شوند بعدا او را به عنوان داور وارد مجمع کنند و احتمال دارد به گزینه آنها رای ندهد، اسم او را از داوری هم خط زدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.