5
گفتگو با سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان

امامی: باخت‌های نفت به پیکان دلیل روانی داشت نه فنی

  • کد خبر : 89843
  • 13 اسفند 1401 - 9:17
امامی: باخت‌های نفت به پیکان دلیل روانی داشت نه فنی
پریسا امامی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان پس از پایان سوپرلیگ زنان درباره این مسابقات صحبت کرده است.

به گزارش افرا ورزش، سوپرلیگ فوتسال زنان ایران پس از ۲۱ هفته رقابت، جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و پالایش نفت آبادان تیم سوم این مسابقات شد.

پریسا امامی که تیمش پس از پیکان تهران و نصر امید البرز در جایگاه سوم جدول هشت تیمی سوپرلیگ ایستاد می‌گوید که از نتیجه نهایی تیمش ناراضی است.

آبادانی ها در مقاطعی از فصل صدرنشین بودند و شانس اول قهرمانی به نظر می‌آمدند اما امتیازاتی که نفت در بازی‌های حساس رودررو برابر مدعیان دیگر از دست داد، به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شد.

امامی در گفتگو با افرا ورزش می‌گوید: می‌توانستیم در این فصل قهرمان شویم. رتبه سوم، جایگاهی نیست که به خاطرش جشن بگیریم و لبخند بزنیم. ما قهرمانی را از دست دادیم و این برای تیمی که می‌توانست قهرمان شود، قابل‌قبول نیست.

او ادامه می‌دهد: نقطه تاریک بازی‌های این فصل، سه شکست برابر پیکان بود و همین نتایج ما را از قهرمانی دور کرد. عامل این سه باخت را مسائل روانی می‌دانم در حالی که از نظر فنی، ما به هیچ‌وجه از پیکان کمتر نبودیم.

بدین ترتیب، امامی برای فصل آینده باید به فکر راهکارهای روانی برای تیمش باشد. در نفت آبادان، روانشناسی وجود ندارد و به نظر می‌رسد نفت ۱۴۰۱ یک مورد مناسب در مورد تأثیر آمادگی یا عدم آمادگی روانی در نتیجه‌گیری است.

سرمربی پالایش ادامه می‌دهد: آخرین رویارویی با پیکان برای ما و آنها تعیین‌کننده بود اما یک اشتباه همه‌چیز را به هم ریخت. درست قبل از مسابقه به ما گفتند که فرشته خسروی سه‌اخطاره و محروم است. این، همه برنامه‌های ما را به هم ریخت. ما آماده یک مسابقه سنگین بدون مهره کلیدی‌مان نبودیم.

پریسا امامی در ادامه به شکست هفته بیستم برابر نطنز در خانه اشاره می‌کند و می‌گوید: پس از این که قهرمانی از دست رفت، تیم انگیزه‌اش را از دست داد و چند بازیکن را هم در بازی برابر نطنز و مس از دست دادیم. در دو هفته پایانی، تیم کاملی نبودیم.

سرمربی نفت همچنین تأیید کرده است که فاطمه رحمتی و فرشته خسروی را در اختیار باشگاه گذاشته است و باشگاه باید در مورد آنها تصمیم بگیرد اما دلیل این تصمیم را بیان نکرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.