6
برای فاطمه عادلی و ملیکا متولی

من یک مدافعم، مدافع ایران

  • کد خبر : 90266
  • 20 فروردین 1402 - 17:39
من یک مدافعم، مدافع ایران
سال‌ها پس از خلق روایت‌های درام در کوچه‌پس‌کوچه‌های خرمشهر، ایران قهرمانانی تازه به خود می‌بیند. همیشه، چیزی برای دفاع کردن وجود دارد.

به گزارش افرا ورزش، اگر تیم ملی فوتبال نمی‌توانست از پس میانمار برآید، اگر پنالتی میانماری‌ها گل شده بود و چندین و چند اگر دیگر، امروز بهانه‌های بیشتری برای توجه به‌جای خالی دو ستاره نجیب ایران وجود داشت.

با این حال، فاطمه عادلی و ملیکا متولی – دو مهره بیرون مانده از تیم ملی – به‌اندازه‌ای ارزشمند هستند که آن‌ها را اعتبار تیم ملی بدانیم. اعتباری که نه از نام و آمار که از رفتار و شخصیت آن‌ها می‌آید.

گرچه از خاکریز میانمار – به‌سختی – عبور کردیم؛ اما شکی نیست که تیم ملی فوتبال با فاطمه عادلی و ملیکا متولی، جان‌سخت‌تر، جان‌برکف‌تر و زیباتر است.

همیشه چیزی برای دفاع کردن وجود دارد. یک روز در مبارزه‌ای برای حفظ شأن ایران و روز دیگر در جدال‌های تاریخی و فراموش‌نشدنی برای مراقبت از وجدان.

این چند خط برای دو جوان برومند ما نوشته شد تا فراموش نکنیم که آن‌ها، بخشی جدایی‌ناپذیر از احساس ما نسبت به فوتبال و مقوله‌ای به نام تیم ملی هستند.

مگر تیم ملی، وظیفه‌ای جز حراست از ایران و بخشیدن احساس بهتری به یک ایرانی از ایرانی بودن – حتی برای نفسی – دارد؟ فاطمه عادلی و ملیکا متولی، دختران ریشه‌دار ما امروز سربلندند و قهرمان. آن‌ها همیشه، وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.