6
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی

فهرست تیم ملی وزنه برداری زنان مشخص شد

  • کد خبر : 90300
  • 23 فروردین 1402 - 21:23
فهرست تیم ملی وزنه برداری زنان مشخص شد
فهرست تیم ملی وزنه‌برداری زنان اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی پس از اردوی تیم ملی در استان سمنان، مشخص شد.

به گزارش افرا ورزش، فدراسیون وزنه‌برداری ایران امروز اعلام کرد پنج وزنه‌بردار ترکیب تیم ملی زنان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی را تشکیل خواهند داد.

ریحانه کریمی، فاطمه کشاورز، الهام حسینی، پریسا نورعلی و زینب شیخ حسن ارباب نفرات اعزامی هستند که ریحانه کریمی، عضو تازه‌وارد تیم ملی محسوب می‌شود.

بدین ترتیب ایران بدون حضور نفراتی چون پوپک بسامی، ابریشم ارجمندخواه، فاطمه یوسفی و الناز باجلانی که پیش تر در ترکیب تیم ملی حاضر بودند، راهی شرق آسیا خواهد شد.

این نفرات پس از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان با حضور ۱۷ وزنه‌بردار در مهدی‌شهر استان سمنان انتخاب شده‌اند. فدراسیون وزنه‌برداری پیش از این بر شرط رکوردها در تصمیم برای اعزام، تاکید کرده بود.

در همین حال کوروش باقری مدیر فنی تیم‌های ملی برگزاری اردوی ۲۰ روزه در مهدی‌شهر را برای آماده‌سازی و انتخاب، ناکافی دانست؛ اما عنوان کرد که فدراسیون وزنه‌برداری در پی برگزاری انتخابات، فرصت بیشتری نداشت.

باقری خواستار امکانات و زمان بیشتر و اردوهای مفید برای ساختن تیمی شده است که فقط برای حضور، اعزام نشود؛ بلکه برای کسب مدال وارد رویدادهای قاره‌ای شود.

وی گفته است: اوایل عرض کردم ۱۸ ماه زمان برای ساختن یک تیم خوب لازم است تا به کسب مدال در آسیا فکر کنیم؛ ولی الان باید اضافه کنم که صرف تیم داری هدف نیست. ساختن یک تیم خوب مستلزم اردوهای طولانی‌مدت و تأمین مکمل‌های خوب و کامل است.

ترکیب معرفی شده برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی ریحانه کریمی در دسته ۵۹ کیلوگرم، فاطمه کشاورز دسته ۶۴ کیلوگرم، الهام حسینی و پریسا نورعلی دسته ۸۱ و زینب شیخ حسن ارباب دسته ۸۷ است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.