8
با تصمیم وزیر ورزش و جوانان

دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو مشخص شدند

  • کد خبر : 90337
  • 26 فروردین 1402 - 23:31
دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو مشخص شدند
در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.

به گزارش افرا ورزش، نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402، شنبه 26 فروردین ماه به ریاست دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در محل وزاتخانه برگزار شد.

در این نشست که دوساعت به طول انجامید از سوی حاضرین در خصوص رشته‌های اعزامی به بازیهای آسیایی 2022 هانگژو چین تصمیم‌گیری و مقرر شد ورزشکاران در قالب دو گروه یک و دو به مسابقات اعزام شوند.

به این ترتیب گروه یک با عنوان”رشته‌های قطعی با ظرفیت کامل”در بخش بانوان، رشته‌های ورزشی کاراته،ووشو، کوراش، تکواندو، کبدی، قایقرانی در رشته کانو و کایاک و روئینگ، اعزام می‌شوند .

همچنین رشته های صخره نوردی، تیراندازی، تیراندازی با کمان کامپوند، شطرنج، وزنه برداری، دو و میدانی، دوچرخه سواری کوهستان و ژیمناستیک هنری گروه دوم اعزامی رشته‌های قطعی با ظرفیت نامشخص به این رقابتها خواهند بود.

نکته قابل توجه در گروه دوم اختصاص رشته های وزنه برداری و دوچرخه سواری کوهستان، صرفا به بانوان است.

در این جلسه همچنین در خصوص چهار رشته اسکیت (فری استایل)، بسکتبال،دوچرخه سواری و جودو تصمیم گیری و مقرر شد به گروه دوم جهت اعزام اضافه شوند.

در خصوص گروه سوم و‌ نحوه پرداخت کمک‌هزینه به ورزشکاران اعزامی بازیهای آسیایی 2022 و المپیک 2024 با توجه به اهمیت موضوع حاضران در جلسه تصیم گرفتند که در جلسه بعدی این دو موضوع را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90337
  • نویسنده : مبینا میرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : کمیته ملی المپیک

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.