6
از پس نماینده چین تایپه برنیامدیم

دومین شکست پیکان در والیبال باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر : 90527
  • 08 اردیبهشت 1402 - 18:10
دومین شکست پیکان در والیبال باشگاه‌های آسیا
در ادامه مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در ویتنام، تیم پیکان ایران امروز با شکست ۳ بر یک برابر کینگ وال چین تایپه، دومین باخت پیاپی در این رویداد را پذیرا شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا به میزبانی ویتنام، امروز جمعه ۸ اردیبهشت با مصاف تیم‌های پیکان ایران و کینگ وال چین تایپه دنبال شد.

شاگردان نیلوفر رشیدی در حالی برابر حریف شرقی صف‌آرایی کردند که در مصاف نخست خود ۲ بر ۳ مغلوب تیم اسپورت سنتر، نماینده میزبان شده بودند.

در دیدار امروز، کینگ وال در ست نخست تیمی کاملا برتر نسبت به پیکان نشان داد و با امتیازگیری کم‌نقص خود دختران ایرانی را غافلگیر کرد و در نهایت ۲۵ بر ۱۴ برنده بی‌حرف و حدیث دست اول مسابقه بود.

ست دوم نیز با شروع طوفانی کینگ وال همراه بود. تایوانی‌ها اجازه خودنمایی به پیکان نمی‌دادند و چه در اسپک ها و چه در دفاع روی تور، برتری خود را بر پیکان تحمیل کرده بودند.

اوضاع در دست دوم برای پیکان به حدی بد پیش رفت که زمانی که تایوانی‌ها به پوئن ۱۱ رسیده بودند، سهم پیکان تنها ۲ امتیاز بود.

در این شرایط، شگفت‌آور نبود که والیبالیست‌های ایرانی در ست دوم ۱۰ بر ۲۵ تسلیم شدند.

ست سوم اما با اوضاعی متفاوت آغاز شد و پیکان شباهتی به دو ست قبل نداشت. امتیازات پیاپی پیکان را از حریف پیش انداخت و فاصله در عین ناباوری بیشتر و بیشتر شد.

پیکان ۱۱ بر ۴ از کینگ وال پیش افتاده بود. به نظر می‌رسید پیکان در حال بازگشت به بازی با پیروزی در ست دوم است؛ اما به‌سختی قابل حدس بود که تایوانی‌ها برنامه یک کامبک را در دست طراحی دارند.

اوضاع برای پیکان در اواخر ست سوم دشوار شد به‌طوری‌که کینگ وال به یک قدمی پیکان هم رسید و بازی در امتیاز ۱۸ بر ۱۹ به سود پیکان، به نهایت حساسیت رسید.

پیکان در ادامه تلاش کرد اوضاع را مدیریت کند. تمرکز آنی و هوشمندی در نجات یک پوئن ازدست‌رفته، به پیکان کمک کرد تا در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان دهد.

ست چهارم باز هم با شروع خوب پیکان همراه بود. پیکان باانرژی و روحیه، اراده خود برای پیروزی در ست چهارم را به نمایش گذاشته بود؛ اما تایوانی‌ها نیز از ست سوم درس گرفته بودند و پابه‌پای پیکان پیش آمدند.

پیکان با وجود پیش افتادن از کینگ وال در اواخر ست، برتری را از دست داد و در نتیجه کینگ وال ۲۰ بر ۱۷ از پیکان پیش افتاد و با چنگ و دندان از برتری خود دفاع کرد و ۲۵ بر ۱۸ فاتح این ست شد.

در نتیجه، کینگ وال ۳ بر یک از سد پیکان ایران گذشت و به دومین برد خود در دور گروهی رسید و پیکان نیز دومین شکست پیاپی را پذیرا شد. سومین بازی پیکان برابر هیسامیتسو اسپرینگز ژاپن برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.