9
همراه با بازیکن برتر دیدار ایران و کویت

دیبا فرزام نیا: ما هاکی را بازی نمی‌کنیم، زندگی می‌کنیم

  • کد خبر : 90633
  • 11 اردیبهشت 1402 - 19:52
دیبا فرزام نیا: ما هاکی را بازی نمی‌کنیم، زندگی می‌کنیم
دیبا فرزام نیا بازیکن شاخص دیدار ایران و کویت در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا تاکید می‌کند او و تیم، هاکی را بازی نمی‌کنند؛ بلکه زندگی می‌کنند.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران، در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا شروعی طوفانی داشته و هند و کویت را با اختلاف و اقتدار شکست داده است.

دیبا فرزام نیا، ملی‌پوش جوان آیس هاکی ایران توانسته است تاکنون در این مسابقات بدرخشد و عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز در مسابقه روز دوشنبه برابر کویت از آن خود کند.

مهره خوش‌آتیه تیم تحت رهبری فرزاد هوشیدری، تنها ۲۰ سال سن دارد و احتمالاً قرار است تا مدت‌های طولانی در زمین یخی بدرخشد.

او در تیم ملی خواهرش دیانا را هم در کنار خود دارد. دیانا هم در بازی ایران و کویت یکی از گلزنان ایران بود. آن‌ها نمونه‌های خاصی در ورزش ایران به شمار می‌روند.

خواهران آیس هاکی، مسیر خود را با یادگیری اسکیت آغاز کردند. اما در ادامه راه، پس از تماشا بازی هاکی مربیان خود، به این رشته علاقه‌مند شدند و تغییر مسیر دادند.

دیبا می‌گوید علاقه و عشق او و خواهرش به هاکی به حدی است که هاکی را بازی نمی‌کنند، بلکه زندگی می‌کنند.

دیبا فرزام نیا در رابطه با دو بازی گذشته ایران برابر هند و کویت به افرا ورزش می‌گوید که او و تیم ملی نمایشی درخشان و لذت‌بخش داشته‌اند. او امید دارد که این روند ادامه‌دار باشد.

او ادامه می‌دهد: حدود سه سال است که آیس هاکی در ایران فعال شده و حالا تیمی پرانگیزه و امیدوار به قهرمانی در همین نخستین حضور آسیایی داریم. ما باید این شروع خوب را کامل کنیم.

فرزام نیا همچنین می‌گوید: پیش از شروع مسابقات سه ماه در اردو بودیم و در این مدت به‌خوبی باهم متحد شده‌ایم. در حال حاضر همه ما تنها یک هدف مشترک داریم و آن، قهرمانی است.

دیبا، دیانا و دیگر دختران ملی‌پوش برای صعود به‌عنوان تیم اول لازم است تا یک مسابقه دیگر را که در روز دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود ببرند.

بدون شک در صورت صعود، چالش برای تیم هاکی ایران رفته‌رفته سخت‌تر خواهند شد، اما دیبا تاکید می‌کند که قرار نیست چیزی از تلاش آن‌ها کم شود.

فرزام نیا به افرا می‌گوید: ایمان دارم که ترکیب مربی و کاپیتان فوق‌العاده ما به همراه پشتکار و تلاش بازیکنان باعث می‌شود تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما می‌خواهیم دستاورد شیرینی با خود به ایران بیاوریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.