4
مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا

صعود دختران یخی به نیمه‌نهایی با عبور از امارات

  • کد خبر : 90732
  • 14 اردیبهشت 1402 - 19:11
صعود دختران یخی به نیمه‌نهایی با عبور از امارات
یک پیروزی دیگر برای ایران در مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا، دختران یخی را به نیمه‌نهایی رساند. امارات قربانی بعدی ایران بود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا با پیروزی ایران برابر امارات و صعود تیم تحت هدایت فرزاد هوشیدری به نیمه‌نهایی همراه بود.

از ساعت ۱۷ امروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در مرحله حذفی به دیدار امارات رفت و همانند ۳ بازی گذشته، مقتدرانه به برتری رسید.

دختران ایران در این مسابقه برابر سرخپوشان امارات، ۱۴ گل به ثمر رساندند تا عادت دو رقمی کردن حریفانشان را حفظ کنند.

البته امارات حریف سرسخت‌تری نسبت به هند، کویت و قرقیزستان، سه حریف پیشین دختران یخی در تایلند بود با این حال اماراتی‌ها هم در نهایت با شکستی سنگین آیس رینک را ترک کردند.

وقت اول

دو گل پیاپی به فاصله ۱۴ ثانیه، برتری دو بر صفر ایران در وقت نخست مسابقه را رقم زد در حالی که ایران بارها و بارها شوت‌های در چارچوب به دروازه امارات شلیک کرد و تیم برتر میدان بود.

پاس حدیثه پورهاشمی در دقیقه ۷ با ضربه تمام‌کننده نگار ارجمند به گل اول منجر شد و بلافاصله این یگانه بهرامی بود که پاک را از خط دروازه اماراتی‌ها عبور داد تا بازی دو بر صفر شود.

وقت دوم

در آغاز وقت سوم و در دقیقه ۲۲ الهام مدیر دهقان پاس عسل حیدری مهره ارزشمند تیم ملی را به گل سوم تبدیل کرد و در دقیقه ۲۸، ایران با گل فاطمه اسماعیلی که در بازی با قرقیزستان یک‌تنه ۹ بار دروازه حریف را گشوده بود، به گل چهارم رسید.

اماراتی‌ها هنوز به خود نیامده بودند که بلافاصله پس از به جریان افتادن بازی، پاک را در دروازه خود دیدند و دیانا فرزام نیا، زننده گل پنجم ایران لقب گرفت.

ششمین گل ایران در دقیقه ۳۳ روی پاس دوباره عسل حیدری و با ضربه خلاص حدیثه پورهاشمی به ثمر رسید.

وقت سوم

امارات هنوز به خود نیامده بود که گل هفتم را هم در دروازه خود دید و فاطمه اسماعیلی دومین گلش در این بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۴ عسل حیدری که متخصص در گل‌های فنی و زیباست چشمه‌ای از توانمندی‌هایش را روی صحنه برد و با ضربه‌ای دیدنی گل هشتم را زد.

دیانا فرزام نیا و مژگان شاهسوند در دقایق ۴۹ و ۵۰ گل‌های نهم و دهم را زدند و  ضربه دیدنی فاطمه اسماعیلی در دقیقه ۵۷ ایران را یازده گله کرد.

ایران در زمان باقی‌مانده با دیبا فرزام نیا، شوت فوق‌العاده نگار خرم و ضربه عسل حیدری به گل‌های بعدی رسید و در نهایت ۱۴ بر صفر برنده این مسابقه شد.

همچنین آرزو ایزدی سنگربان ایران در بازی امروز، روز خوبی را سپری کرد و در چند نوبت – از جمله پنالتی وقت سوم – ناجی دروازه ایران شد.

عسل حیدری پس از نمایش درخشانش در بازی امروز، به عنوان بازیکن برجسته مسابقه انتخاب شد. بدین ترتیب ایران روز شنبه در نیمه نهایی به دیدار سنگاپور خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.