5
مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا

ایران نایب قهرمان شد | پایان راه شایستگان

  • کد خبر : 90871
  • 17 اردیبهشت 1402 - 18:38
ایران نایب قهرمان شد | پایان راه شایستگان
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست برابر تایلند در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها اکتفا کرد.

به گزارش افرا ورزش، پرونده مسابقات هاکی روی یخ زنان قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند بسته شد و ایران با شکست برابر تایلند در فینال، نایب‌قهرمان شد.

دختران شایسته ایران امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ به وقت تهران به دیدار تایلند، میزبان رقابت‌ها رفتند و سه بر یک تن به شکست دادند.

ایران در وقت نخست بازی و در همان شروع مسابقه دروازه خود را باز شده دید؛ اما در وقت دوم روی فرصت‌طلبی زهرا رضایی به گل تساوی بخش دست یافت.

در وقت سوم تایلند با بهره‌مندی از اشتباهات فردی تیم ایران به دو گل رسید و قهرمانی را در خانه حفظ کرد. تیم ایران با وجود شایستگی تمام در این رقابت‌ها نایب‌قهرمان شد.

در جریان نبرد امروز نیز ایران در بیشتر دقایق بازی حاکم بر بازی بود و حملاتی گسترده انجام داد؛ اما این تجربه و تمرکز بیشتر بود که تایلندی‌ها را فاتح این رویداد کرد.

آرزو ایزدی سنگربان ایران در فینال نمایش درخشانی داشت و بارها ناجی دروازه تیمش شد و یک پنالتی را نیز دفع کرد و برجسته‌ترین بازیکن ایران در دیدار نهایی بود.

بدین ترتیب ایران در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. این یک حضور درخشان برای تیم تحت رهبری فرزاد هوشیدری بود.

تیم ایران در حالی به مسابقات اعزام شد که از هیچ کمک دولتی بهره‌مند نبود. هاکی روی یخ به‌عنوان رشته‌ای نوظهور در ایران، نشان داد که چه پیشرفت حیرت‌انگیزی در عمر کوتاه سه‌ساله خود داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.