5
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا

پایان کار پریسا نورعلی با مجموع ۲۰۷ کیلوگرم

  • کد خبر : 90921
  • 20 اردیبهشت 1402 - 15:04
پایان کار پریسا نورعلی با مجموع ۲۰۷ کیلوگرم
پریسا نورعلی نماینده ایران در وزنه برداری قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی با مجموع ۲۰۷ کیلوگرم در دسته ۸۱ کیلوگرم به کارش پایان داد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات وزنه برداری مردان و زنان قهرمانی آسیا در جینجو کره جنوبی ادامه یافت و پریسا نورعلی یکی از دو نماینده زنان ایران در مسابقات امروز بود.

در این رقابت، امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت پریسا نورعلی در گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم روی تخته رفت در حالی که در همین دسته وزنی، الهام حسینی نیز حضور داشت.

پریسا در حرکت نخست یک‌ضرب وزنه ۹۱ کیلوگرمی را درخواست کرد که موفق به مهار آن نشد؛ اما در حرکت دوم این وزنه را با موفقیت بالای سر برد.

سومین و آخرین اقدام پریسا نورعلی روی وزنه ۹۶ کیلوگرمی اتفاق افتاد؛ اما این اقدام به مهار موفق منجر شد.  در پایان حرکت‌های یک‌ضرب دسته ۸۱ کیلوگرم  پریسا نورعلی با رکورد ۹۱ کیلوگرم نهم شد.

در حرکت اول دوضرب، پریسا نورعلی ۱۱۶ کیلوگرم را بالای سر برد؛ اما بعد از  بازبینی، هیئت ژوری حرکت اول پریسا نورعلی را خطا اعلام کرد.

نورعلی در حرکت دوم ۱۱۶ کیلوگرم موفق شد کیلوگرم را این بار بدون خطا مهار کرد؛ اما در حرکت سوم دوضرب در حمله به وزنه ۱۲۱ کیلوگرمی ناکام ماند.

بدین ترتیب پریسا نورعلی با حدنصاب مجموع ۲۰۷ کیلوگرم (یک‌ضرب ۹۱ کیلوگرم و دوضرب ۱۱۶ کیلوگرم)  به کار خود پایان داد و رتبه نهم در میان یازده نفر را کسب کرد.

الهام حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز روی سکو نرفت؛ اما رکوردهای دوضرب (۶ کیلوگرم) و مجموع (۱۰ کیلوگرم) را ارتقا داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.