3
درباره چهره شاخص ایران در باکو

چهارمین حضور ستاره | کیانی : برای دشوارترین شرایط آماده هستم

  • کد خبر : 91378
  • 06 خرداد 1402 - 8:53
چهارمین حضور ستاره | کیانی : برای دشوارترین شرایط آماده هستم
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی برگزار می‌شود که ناهید کیانی برای چهارمین بار در این رویداد شرکت می‌کند و رکوردی تازه را به ثبت می‌رساند.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد در جمهوری آذربایجان و با حضور ۷ دختر ایرانی از جمله ناهید کیانی آغاز می‌شود.

ناهید برای چهارمین بار در باکو روی شیاپ چانگ مسابقات قهرمانی جهان قدم خواهد گذاشت و می‌خواهد سرانجام در این رقابت‌ها رتبه شایسته‌ای کسب کند.

تیرماه سال ۱۳۹۶ بود که مهرو کمرانی به او اعتماد کرد و او را به مسابقات جهانی موجو ۲۰۱۷ برد.

ناهید در آن زمان در دسته ۴۹- کیلو مسابقه می‌داد و با وجود عملکرد درخشان در آن مسابقات، در یک‌چهارم نهایی برابر وانیا استانکوویچ صرب شکست خورد.

دو سال بعد و در منچستر، دومین حضور ناهید کیانی در مسابقات جهانی باز هم در دسته ۴۹- اتفاق افتاد.  دو پیروزی بر نمایندگان نپال و ازبکستان او را در یک‌هشتم نهایی به مصاف پانیپاک تایلندی که بارها با او مسابقه داده فرستاد اما شکست ناهید به معنای وداعش با منچستر بود.

انتخابی تیم ملی تکواندو

کیانی در سومین حضورش در ۲۰۲۲ گوالاداخارا مکزیک در دسته ۵۳- کیلو پس از یک قرعه استراحت و یک برد، به جو زود از چین باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

۶ ماه پس از حذف در مکزیک، ناهید بار دیگر فرصت رقابت در مسابقات جهانی را به دست آورده است. آیا نتیجه متفاوتی در راه خواهد بود؟

ناهید کیانی : برای دشوارترین شرایط آماده هستم

ناهید کیانی در گفتگو با افرا ورزش در خصوص مسابقات جهانی باکو اظهار داشت: رقابت‌های جهانی باکو برای تمام تکواندوکارانی که اعزام می‌شوند بسیار مهم است؛ زیرا در سال منتهی به المپیک هستیم و امتیاز این رقابت‌ها در کسب سهمیه تاثیر مهمی خواهد داشت.

او ادامه داد: امید زیادی به مدال‌آوری در این مسابقات دارم تا بتوانم از طریق رنکینگ سیستم، سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کنم. برای سخت‌ترین شرایط آماده هستم و هر اقدامی که لازم بوده را انجام داده‌ام. آمادگی خوبی دارم و سعی می‌کنم با کسب مدال به کشورم بازگردم.

کیانی در خصوص ناکامی تیم ملی در مسابقات جهانی مکزیک گفت: اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تیم ملی نتواند از آن رویداد نتیجه خوبی کسب کند. اطمینان دارم که می‌توانیم عملکرد قابل‌قبولی را در باکو از خود به جای بگذاریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.