7
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در باکو

نماینده ایتالیا زهرا پوراسماعیل را حذف کرد

  • کد خبر : 91497
  • 09 خرداد 1402 - 16:40
نماینده ایتالیا زهرا پوراسماعیل را حذف کرد
زهرا پوراسماعیل سومین نماینده تیم زنان ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان نتوانست از پس حریف ایتالیایی خود برآید و او نیز حذف شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو قهرمانی جهان دنبال شد و زهرا پوراسماعیل در بخش زنان و در دسته ۷۳- کیلوگرم در دور اول از این مسابقات حذف شد.

در دومین روز مسابقات جهانی تکواندو در باکو آذربایجان، ظهر امروز سه‌شنبه ۹ خرداد زهرا پوراسماعیل در نخستین دیدار خود نتوانست مارستلا اسمیرالیا از ایتالیا را شکست دهد.

پوراسماعیل کار را امیدوار کننده آغاز کرد و در راند اول 4 بر 3 به پیروزی رسید اما اسمیرالیا در راند دوم بازی را برگرداند و 5 بر 3 به پیروزی رسید.

در راند سوم و تعیین کننده مسابقه، در حالی که هر دو تکواندوکار رقابت نزدیکی با هم داشتند پوراسماعیل 4 بر 3 تن به شکست داد و بدین ترتیب با باخت دو بر یک، از دور مسابقات کنار رفت.

این تکواندوکار بابلی برای دومین‌بار بود که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کرد. او سومین نماینده تیم زنان ایران در باکو بود که روی شیاپ چانگ می‌رفت.

پیش از او تینا مدانلو در دسته ۵۷- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن 67- کیلو از دور مسابقات کنار رفته بودند. ایران 4 دختر تکواندوکار دیگر نیز در این مسابقات دارد. هدایت تیم زنان بر عهده مینو مداح است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.