5
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در باکو

یک بلژیکی مانع از پیشروی میرنوراللهی شد

  • کد خبر : 91550
  • 13 خرداد 1402 - 22:52
یک بلژیکی مانع از پیشروی میرنوراللهی شد
شکست برابر مدافع عنوان قهرمانی جهان از بلژیک، مانع از راهیابی نرگس میرنوراللهی به یک هشتم نهایی تکواندو قهرمانی جهان شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو قهرمانی جهان امروز شنبه ۱۳ خرداد در باکو ادامه یافت و نرگس میرنوراللهی نماینده تیم ملی زنان، نتوانست از جمع ۱۶ نفر برتر بالاتر رود.

در دسته ۶۲- کیلوگرم نرگس میرنوراللهی در نخستین حضور جهانی خود در دور لول به مصاف مایلسا مونتیرو از پرتغال رفت و با برتری ۷ بر یک و ۱۴ بر صفر در دو راند، دو بر صفر حریفش را حذف کرد.

میرنوراللهی در یک شانزدهم نهایی حریف مریم خولال از مراکش شد که در دور اول، برندا رویز آرژانتینی را حذف کرده بود. این بازی با برتری ۸ بر یک و ۴ بر ۲ نماینده ایران، با برد دو بر صفر نرگس میرنوراللهی همراه شد.

نرگس در یک‌هشتم نهایی در جدالی دشوار برابر سارا شاری، تکواندوکار بلژیکی و قهرمان جهان در سال ۲۰۲۰ با حساب دو بر صفر شکست خورد. شاری در راند اول ۶ بر ۲ و در راند دوم، ۴ بر یک نماینده تکواندو ایران را مغلوب کرد.

شاری البته در یک‌چهارم نهایی برابر لیلیا خوزینا تکواندوکار شگفتی‌ساز روس شکست خورد و نتوانست به جمع مدال‌آوران راه یابد.

بدین ترتیب پنجمین نفر از ۷ دختر تکواندوکار ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلو آخرین نماینده تیم زنان ایران است که یکشنبه ۱۴ خرداد در آخرین روز مسابقات جهانی باکو روی شیاپ چانگ خواهد رفت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.