8
ملی‌پوشان تکواندو در مرحله دوم گرندپری

گرندپری پاریس با ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده

  • کد خبر : 92799
  • 19 مرداد 1402 - 12:36
گرندپری پاریس با ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده
مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی اعضای تیم ملی تکواندوی ایران، در دومین مرحله مسابقات گرندپری که در فرانسه برگزار می‌شود را تشکیل می‌دهند.

به گزارش افرا ورزش، رقابت های گرندپری پاریس 2023، از ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه به میزبانی کشور فرانسه و در سالن پله دس اسپوقت ماقسل سقدون با حضور نفرات برتر رنکینگ 8 وزن المپیکی برگزار خواهد شد.

به همین منظور و با اعلام سازمان تیم‌های ملی، مبینا نعمت‌زاده در وزن 49- و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم حضور خواهند داشت. مینو مداح نیز سرمربی خواهد بود. همچنین افشین رهبری پزشک تیم و هادی ساعی سرپرست تیم است.

ناهید کیانی که در دوره گذشته گرندپری در رم، توانست مدال برنز را کسب کند، به دنبال تکرار عملکرد خوب خود در این رقابت‌ها است. می‌توان انتظار داشت که این دوره نیز با مدالی خوش‌رنگ، حتی طلایی، برای این ملی‌پوش همراه باشد.

مبینا نعمت زاده

مبینا نعمت‌زاده نیز علی‌رغم روند سینوسی خود در ماه‌های اخیر همچنان مهره آینده‌دار تکواندوی ایران محسوب می‌شود. جایی که نیم‌نگاهی نیز به موفقیت این ستاره جوان تیم ملی در پاریس وجود دارد.

با اعزام این دو تکواندوکار به گرندپری پاریس می‌توان حدس زد که، فدراسیون تکواندو تمام تمرکز و انرژی خود برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را روی این دو مهره سرمایه‌گذاری کرده است. در این شرایط بعید است که تکواندوکار دیگری در گزینه‌های فدارسیون برای کسب سهمیه وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.