5
شش دختر ایرانی در اردوی ملی

دغدغه تنیس روی میز ؛ موفقیت در کره جنوبی و هانگژو

  • کد خبر : 92837
  • 22 مرداد 1402 - 16:36
دغدغه تنیس روی میز ؛ موفقیت در کره جنوبی و هانگژو
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در آستانه رقابت در دو میدان بزرگ است. مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی و بازی های آسیایی در هانگژو.

به گزارش افرا ورزش، در بحبوحه آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو، دختران تنیس روی میز بی‌سروصدا مشغول تمرین هستند.

تیم تحت رهبری حمیده ایرانمنش در حال حاضر 6۶ عضو دارد؛ اما این بدان معنا نیست که هر ۶ دختر ایرانی به بازی های آسیایی هانگژو اعزام شوند.

مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی در پیش است و دختران ملی‌پوش رقابتی پیچیده در مقابل دارند. آن‌ها بار دیگر با حریفانی سرسخت از کشورهای شرق آسیا و آسیای میانه روبرو می‌شوند.

تجربه موفق بازی های کشورهای اسلامی در قونیه، انتظارات از تنیس روی میز را تا حدودی افزایش می‌دهد؛ اما باید پذیرفت که ایران برای نقش‌آفرینی بیشتر در آسیا نیازمند تجارب بیشتری است.

مهشید اشتری، ندا شهسواری ، صبا صفری، شیما صفایی، فاطمه یاری و الینا رحیمی، اعضای حاضر در اردوی ملی هستند که به‌استثنای مهشید اشتری و ندا شهسواری، سایرین در رده سنی بزرگسالان فاقد تجربه یا دارای تجربه کمی هستند.

ندا شهسواری همچنان به‌عنوان بزرگ و کاپیتان تیم ملی، چشم‌ها را در تیم ملی تنیس روی میز زنان به خود معطوف می‌کند و امید به جبران ناکامی کسب سهمیه توکیو با کسب سهمیه پاریس را حفظ کرده است.

ندا شهسواری و مهشید اشتری

شیما صفایی با وجود درخشش بی‌حرف و حدیث در رویدادهای داخلی، همچنان در میادین برون‌مرزی آسیب‌پذیر است و همچنان منتظر تماشای چهره‌ای باثبات از او در سطح بین‌الملل هستیم.

فاطمه یاری و الینا رحیمی دو ستاره آینده‌دار تنیس روی میز ایران هستند که بدون شک از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.