14

بازی های آسیایی جاکارتا/ سبقت اللهی و رستمیان در تپانچه به فینال نرسیدند

  • کد خبر : 9308
  • 31 مرداد 1397 - 10:46
بازی های آسیایی جاکارتا/ سبقت اللهی و رستمیان در تپانچه به فینال نرسیدند

در ادامه بازی های آسیایی جاکارتا و در روز چهارم این مسابقات ، دختران تیرانداز ایران در تپانچه رقابت خود را برگزار کردند اما نه گلنوش سبقت اللهی و نه هانیه رستمیان نتوانستند به فینال برسند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” در چهارمین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی ، امروز چهارشنبه 31 مرداد تیراندازان ایران در ماده تپانچه برابر حریفان خود به میدان رفتند.

در بخش تپانچه ، هانیه رستمیان به همراه گلنوش سبقت اللهی ، تیرانداز با تجربه ایران ، نماینده کشورمان بودند که در رسیدن به فینال تپانچه 25 متر ناکام ماندند به طوری که رتبه نهایی گلنوش سبقت اللهی 22 و هانیه رستمیان 27 بود تا هر دو نماینده ایران از دو نسل مختلف ، نتوانند در فینال حضور داشته باشند.

در این مسابقه ، گلنوش سبقت اللهی در بخش دقت ، به ترتیب ، 95 ، 98 و 90 امتیاز کسب کرد و در بخش سرعت به ترتیب صاحب 95 ، 99 و 95 امتیاز شد و در نهایت با امنیاز 572 به کار خود پایان داد.

هانیه رستمیان تیرانداز جوان ایران نیز در خط آتش در بخش دقت صاحب 94 ، 92 و 96 امتیاز شد و در بخش سرعت 87 ، 94 و 98 امتیاز کسب کرد و با 561 امتیاز کارش را خاتمه داد. رستمیان پیش از این در بخش میکس نیز مسابقه داده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.