9
گفتگو با مربی تیم ملی والیبال زنان ایران

مهسا آراسته؛ امیدوار به ستاره‌های جوان برای درخشش در آسیا

  • کد خبر : 93159
  • 07 شهریور 1402 - 16:16
مهسا آراسته؛ امیدوار به ستاره‌های جوان برای درخشش در آسیا
مهسا آراسته مربی تیم ملی والیبال زنان از شرایط ملی‌پوشان ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت. دغدغه جدید کادرفنی؛ مصدومیت نگین شیرتری!

به گزارش افرا ورزش، مهسا آراسته، مربی تیم ملی والیبال زنان ایران، از آخرین وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا گفت.

آراسته در گفتگوی اختصاصی با افرا ورزش، از آسیب دیدگی نگین شیرتری مهره کلیدی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و اشاره داشت: بعد از حضور در تایلند، یک جلسه تمرین توپی و بدنسازی داشتیم و سپس به مصاف تیم ملی دانشجویان تایلند رفتیم که خوشبختانه با برتری تیم ملی ایران همراه بود.

امروز نیز در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از مسابقات، تیم ملی به مصاف تیم ملی تایلند رفت که در پایان، این دیدار با برتری تایلند میزبان همراه بود. نکته تلخ این دیدار، مصدومیت نگین شیرتری بود. او از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده است و وضعیت نهایی او برای حضور در مسابقات هنوز مشخص نیست. البته وضعیت بحرانی ندارد و بسیار امیدواریم با افدامات درمانی در حال انجام، بتواند به تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند.

مهسا آراسته

مربی تیم ملی والیبال زنان در خصوص انتظارات و پیش‌بینی کادرفنی از عملکرد ایران در جام بیست و دوم عنوان کرد: معمولا تیم‌ها با تمام قوا و توان خود در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. تیم ملی ایران با توجه به ترکیب جوانی که در اختیار دارد، سعی در حفظ تمرکز و ارائه بازی‌های خوب در طول تورنمنت خواهد داشت. امیدوارم به دنبال این حفظ تمرکز و بازی منطقی، نتایج خوبی نیز همراه شود.

وی در خصوص شرایط ژاپن و هند، رقبای ایران در مرحله گروهی، اظهار داشت: هنوز اسامی نهایی تیم‌ها از سوی کمیته کنترل مسابقات اعلام نشده است. اما پیش بینی می‌کنیم تیم ژاپن با تیم اصلی در این مسابقات حضور یابد. تیم هند نیز با همان بازیکنانی که در مسابقات چلنجر کاپ شرکت و به مقام چهارم رسیده‌بود، در مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا حضور خواهدداشت.

مهسا آراسته

آراسته در خصوص غیبت مهسا کدخدا، آیتک سلامت و الهه پورصالح، سه ستاره ایران که به دلیل مصدومیت حضور در قهرمانی آسیا را از دست داده‌اند گفت: قطعا این سه، بازیکن‌های موثر و با تجربه‌ای در ترکیب ما بودند و در صورت حضور کمک شایانی به تیم می‌کردند. ولی با توجه به آسیب دیدگی این نفرات و عدم حضورشان، سعی شد تا بهترین نفرات ممکن را در این پست‌ها جایگزین کنیم که البته بازیکنان جدید با نیروی جوانی و انگیزه بالا به رقبای جدی برای سایرین درتمرینات تبدیل شده بودند.

مهسا آراسته در پایان گفت: از محمدرضا داورزنی و فریبا محمدیان جهت پیگیری‌ها و زحماتی که برای تیم ملی والیبال زنان کشیدند، تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد خسته نباشید ویژه‌ای به بازیکنان پرتلاش و سخت‌کوش تیم ملی زنان بگویم که حدود 6 ماه در اردو و دور از خانواده‌هایشان برای ارتقای نام ایران تلاش کردند. از زحمات کادرفنی نیز که از هیچ تلاشی برای بهبود عملکرد بازیکنان دریغ نکردند، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.