7
نقل و انتقالات فوتبال زنان

بازگشت نیلوفر اردلان به فوتبال با سپاهان

  • کد خبر : 93213
  • 09 شهریور 1402 - 20:58
بازگشت نیلوفر اردلان به فوتبال با سپاهان
نیلوفر اردلان که سابقه بازی و همچنین سرمربیگری فوتبال را در کارنامه دارد، پس از چندین فصل حضور در فوتسال، به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

به گزارش افرا ورزش مدتی می‌شد که زمزمه حضور دوباره‌ی نیلوفر اردلان در فوتبال زنان به گوش می‌رسید. سرانجام او پس از چند فصل حضور در فوتسال زنان و کسب مقام‌های نایب‌قهرمانی و قهرمانی، به فوتبال بازگشت.

او از تیم فوتسال پیکان به فوتبال سپاهان پیوست؛ کوچی که در حالت عادی کمی شوکه‌کننده و خطرناک برای فوتسال به شمار می‌رود. اما انگار باید در شرایط کنونی، با در نظر گرفتن وضعیت بد اقتصادی و بی‌توجهی مسئولان فوتسال، به شنیدن اخبار اینگونه کوچ‌ها عادت کنیم.

این بازگشت ابتدا قرار بود با حضور پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال زنان همراه باشد. اما از آنجا که تیمداری پرسپولیس در ورزش زنان، از حد وعده‌های مسئولان این باشگاه فراتر نرفت، نیلوفر اردلان نیز برنامه‌های خود برای فصل آینده را تغییر داد.

از سوی دیگر، سپاهان مقصد مناسبی برای این مربی به‌شمار می‌آید. فصل گذشته نماینده اصفهان توانست با به خدمت‌گیری مریم ایراندوست، در جایگاه دوم لیگ برتر بایستد، اما این رتبه برای باشگاه متمول اصفهانی کافی نبود.

این تیم که تا کنون طعم قهرمانی در لیگ برتر زنان را نچشیده، امیداور است با نیلوفر اردلان و در فصل پیش رو، بتواند به این طلسم ۵ ساله پایان دهد.

از طرفی دوری نیلوفر اردلان از فضای فوتبال ایران می‌تواند نقطه ضعف این انتقال به شمار رود. اگر چه او سابقه حضور در فوتبال به عنوان بازیکن را دارد، اما تجربه‌ای در قامت مربی باشگاه لیگ برتری ندارد.

بنابراین ترکیب سپاهان و اردلان می‌تواند دو نتیجه در بر داشته باشد؛ یا فصل فوتبالی زیبایی برای هردو رقم می‌خورد و اولین قهرمانی سپاهان با نخستین حضور اردلان روی نیمکت باشگاه فوتبال رخ دهد.

یا اینکه تلاش‌های این باشگاه برای فصلی دیگر ناکام خواهد ماند و نیلوفر اردلان نیز شروع ناموفقی در عرصه باشگاهی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.