5
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در ریاض

ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز پنجم و هشتم شدند

  • کد خبر : 93515
  • 19 شهریور 1402 - 19:30
ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز پنجم و هشتم شدند
ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز نمایندگان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در ریاض به ترتیب در رده‌های پنجم و هشتم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری افرا ورزش، ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز نمایندگان ایران در روز اول مسابقات قهرمانی جهان در دسته ۶۴ کیلوگرم بودند.

فاطمه کشاورز، اولین نماینده ایران در حرکت یک ضرب کار خود را با انتخاب وزنه ۸۲ کیلوگرمی آغاز کرد و به راحتی آن را بالای سر خود برد.

او در حرکت دوم خود با انتخاب وزنه ۸۷ کیلوگرمی بر روی تخته رفت و این وزنه را نیز با موفقیت مهار کرد. کشاورز در حرکت سوم خود وزنه ۸۹ کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما در مهار این وزن ناکام ماند.

پس از کشاورز، ریحانه کریمی بر روی تخته رفت و در حرکت اول خود وزنه ۸۴ کیلوگرم را بالا سر برد. او در دومین گام وزنه ۸۹ کیلوگرمی را انتخاب کرد و آن را به راحتی بالای سر خود برد. پس از آن کریمی به سراغ وزنه ۹۲ کیلوگرمی رفت، اما نتوانست این وزنه را مهار کند.

در حرکت دو ضرب نیز، در ابتدا هر دو نماینده کشورمان وزنه ۱۰۷ کیلوگرمی را برای حرکت اول خود انتخاب کردند. فاطمه کشاورز این وزنه را مهار کرد. اما دیگر نماینده کشورمان ریحانه کریمی نتوانست آن را بالای سر خود ببرد.

فاطمه کشاورز

فاطمه کشاورز در حرکت دوم، وزنه ۱۱۲ کیلوگرم را انتخاب کرد. اما در ادامه او نتوانست در این حرکت موفق باشد.  کشاورز در حرکت سوم خود وزنه ۱۱۵ کیلوگرم را انتخاب کرد. اما در بالا بردن این وزنه هم ناکام ماند تا کار خود را با همان ۱۰۷ کیلوگرم به پایان برساند.

ریحانه کریمی دیگر نماینده ایران برای حرکت دوم خود وزنه ۱۰۸ کیلوگرمی را انتخاب کرد و به راحتی آن را بالای سر خود برد. او در آخرین حرکت خود نیز توانست وزنه ۱۱۲ کیلوگرمی را مهار کند.

به این ترتیب ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز به ترتیب با کسب رتبه‌های پنجم و هشتم به کار خود پایان دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.