9
گفتگو با ملی‌پوش مصدوم کبدی زنان

صیدی : پنج سال برای هانگژو زحمت کشیده بودم

  • کد خبر : 93530
  • 21 شهریور 1402 - 12:04
صیدی : پنج سال برای هانگژو زحمت کشیده بودم
آزاده صیدی بازیکن تیم ملی کبدی زنان ایران، در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو چین از مصدومیت خود و وضعیت تیم ملی گفت.

به گزارش افرا ورزش آزاده صیدی مهاجم فنی و موثر تیم ملی کبدی ایران در جریان دوازدهمین اردوی آماده سازی در راه بازی های آسیایی جاکارتا، از ناحیه کف دست دچار شکستگی شد و حضور در هانگژو را از دست داد.

او پنج سال قبل، نقشی مهم در کسب عنوان قهرمانی ایران در خاک اندونزی داشت اما اکنون از این که باید از خانه، نظاره گر رقابت هم تیمی هایش در چین باشد، آزرده خاطر است.

با وجود این که آزاده، ورزشکاری قدرتمند و مستحکم است اما این بار، مصدومیت در بدترین زمان ممکن گریبان او را گرفت و او را از افتخاری بزرگ باز نگاه داشت.

آزاده صیدی در این خصوص به افرا ورزش گفت: متاسفانه از ناحیه کف دست دچار شکستگی شدید شده‌ام، عمل جراحی انجام و برای دستم پین گذاشته شده است. از آنجا که این آسیب شدید است، دوره نقاهتم طول خواهد کشید.

او اضافه کرد: از این موضوع بسیار ناراحتم چون ۵ سال زحمت کشیدم و هدفم این بود فنی‌ترین بازیکن کبدی در هانگژو شوم اما  قسمتم نبود و خاطره تلخی برایم به جا ماند. با این حال برای دوستانم و تیم ملی کبدی دختران ایران آرزوی موفقیت می کنم.

ملی‌پوش کبدی در مورد وضعیت تیم ملی اظهار کرد: امسال تیم‌ها نسبت به مسابقات جاکارتا پرقدرت‌تر شده‌اند. تیم هند ارنج تیمش را کاملا تغییر داده و بسیار قوی شده است. امیدوارم که تیم ما، بتواند مدال طلای جاکارتا را تکرار کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.