8
تاریخ ساز اسکیت زنان با شادی و غرور رفت

خداحافظی نیلوفر مردانی از تیم ملی اسکیت

  • کد خبر : 93552
  • 24 شهریور 1402 - 20:38
خداحافظی نیلوفر مردانی از تیم ملی اسکیت
نیلوفر مردانی اولین دختر اسکیت‌باز ایران در ادوار بازی‌های آسیایی، طی بیانیه‌ای به‌طور رسمی از تیم ملی اسکیت زنان ایران خداحافظی کرد.

به گزارش افرا ورزش، نیلوفر مردانی، اولین دختر ایرانی حاضر در بازی‌های آسیایی در رشته اسکیت است که در سال ۲۰۱۰ در گوانگژو برای اسکیت ایران، تاریخ‌سازی کرد.

مردانی که در آن زمان تنها ۱۷ سال سن داشت، سپس در مسابقات متعدد قهرمانی آسیا و جهان برای تیم ملی ایران مسابقه داد و حدود ۱۵ سال پرافتخار را در تیم‌های ملی، سپری کرد.

او امروز طی بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود از مسابقات ملی کناره‌گیری و برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو که خود نیز شانس همراهی آن را داشت، آرزوی موفقیت کرد.

در بیانیه اسکیت باز بزرگ و فراموش نشدنی ایران آمده است:

هر شروعی را نقطه پایانی ست و هیچ‌کس از این قانون نانوشته جهان، مستثنی نیست. امروز در واپسین روزهای شهریور ۱۴۰۲ و در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو که یادآور افتخار حضورم در این رویداد بزرگی آسیایی در سال ۲۰۱۰ در گوانگژو است، پس از سال‌ها خدمت به تیم ملی اسکیت ایران در بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات قهرمانی جهان و رویدادهای دیگر، با قلبی آکنده از غرور و شادی برای سال‌ها خدمت به تیم ملی کشورم، میدان را به دختران آینده دار و شایسته اسکیت ایران واگذار و از تیم ملی ایران خداحافظی می‌کنم. امیدوارم که تیم ملی، میراثی برای ظهور و درخشش نسل جدیدی از دختران پرتلاش و توانمند ایران بزرگمان باشد.
قدردان همه کسانی هستم که در همه این سال‌ها من را حمایت کردند، اعم از خانواده‌ام، مربیان دلسوز و سایر حمایتگران و همچنین دوستانی که در این سال‌ها در فضای ورزش آنها را یافتم.

با آرزوی بهترین‌ها برای تیم ملی اسکیت و همچنین کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو | نیلوفر مردانی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.