6
وضعیت وحشتناک در بدنه ورزش ایران

عجیب اما واقعی | نصیری نایب رییس کبدی شد

  • کد خبر : 93715
  • 01 مهر 1402 - 7:23
عجیب اما واقعی | نصیری نایب رییس کبدی شد
فدراسیون کبدی تأیید کرد شهرزاد نصیری نایب رییس فدراسیون شده است. کسی که چند روز پیش از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، دو سال محروم شده بود.

به گزارش افرا ورزش، فدراسیون کبدی ایران در آستانه رقابت تیم‌های ملی ایران در بازی‌های آسیایی از شاهکار مشترک اعضای مجمع خود رونمایی کرد: انتصاب شهرزاد نصیری به عنوان نایب‌رییس.

درست چند روز پس از این که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران، شهرزاد نصیری، مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتسال را به دلیل تخلفات گسترده دو سال محروم کرد او سر از پست نایب‌رییسی یک فدراسیون مدال‌آور، درآورد.

به عبارت دیگر در شرایطی که مال‌باختگان و شاکیان از نصیری در حال برملا کردن چهره او بودند، نصیری در مجمع فدراسیون کبدی از ۴۰ رأی ممکن ۳۲ رأی آورد و نایب‌رییس فدراسیون کبدی شد.

این اقدام، شاهکار عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و اعضای مجمع اوست. آنها برای این انتخاب حتی یک جستجوی ساده هم نکردند.

نظریه دیگر این است که فدراسیون کبدی می‌دانسته در حال سپردن اوضاع به بانوی اول تخلفات در ورزش ایران است اما به دلیل سفارش از جای دیگر، مجبور شده این پیشنهاد را بپذیرد.

فدراسیون‌های ورزشی در سال‌های گذشته، نواب رییس ناکارآمد، کم نداشته‌اند اما این یکی با همه فرق می‌کند. او چهره‌ای تلاشگر فعال از خود نشان می‌دهد و در پس این تلاشگری، قانون را به هر شکل که دلخواهش باشد دور خواهد زد.

آیا انتصاب شهرزاد نصیری به معنای آغاز دوران افول کبدی زنان در ایران است؟ حداقل از منظر اخلاق، بله. عباس اورسجی و فدراسیون متبوعش، نشان دادند که روی آن‌ها، بیش از آن چه شایسته آنند حساب باز کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.