11
بازی‌های آسیایی هانگژو

مبینا نعمت زاده در تکواندو به نشان برنز رسید

  • کد خبر : 93815
  • 03 مهر 1402 - 13:06
مبینا نعمت زاده در تکواندو به نشان برنز رسید
مبینا نعمت زاده تکواندوکار ۱۷ ساله ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با شکست در نیمه‌نهایی برابر حریف چینی به مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش افرا ورزش، دومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز دوشنبه ۳ مهر در چین دنبال شد و مبینا نعمت زاده در تکواندو کیوروگی به مدال برنز رسید.

دختر ۱۷ ساله تهرانی تیم ملی تکواندو زنان در وزن ۴۹-کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم به مصاف ورونیکا گارسز از فیلیپین رفت و او را ۹ بر ۵ و ۱۴ بر ۲ و در مجموع ۲ بر صفر شکست داد.

نعمت زاده در ادامه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوتاکوژ باکانووآ از قزاقستان قرار گرفت و با نتایج ۱۳ بر ۴ و ۲۰ بر ۸ از سد این ورزشکار عبور کرد و با پیروزی دو بر صفر راهی نیمه‌نهایی شد.

در شرایطی که مبینا نعمت زاده مدالش را قطعی کرده بود در نیمه نهایی، کینگ گو از چین مقابل او قرار گرفت که این مسابقه در راند اول ۱۴ بر ۱۰ و راند دوم ۲۵ بر ۸ (پنج اخطاره شدن نعمت زاده) به سود کینگ گو پایان یافت.

بدین ترتیب مبینا نعمت زاده در نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی و در سن ۱۷ سالگی به مدال برنز این رقابت‌ها رسید و جوان‌ترین تکواندوکار مدال‌آور ایران در همه ادوار بازی‌های آسیایی شد.

نعمت زاده اولین نفر از تیم پنج نفره کیوروگی ایران است که روی شیاپ چانگ هانگژو می‌رود و انتظار می‌رود مدال‌های بیشتری در انتظار تیم تکواندو زنان ایران باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.