7
بازی‌های آسیایی هانگژو

شوک به کاروان | ناهید کیانی حذف شد

  • کد خبر : 93824
  • 04 مهر 1402 - 6:57
شوک به کاروان | ناهید کیانی حذف شد
در سومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، کاروان ایران با شوک روبرو شد. ناهید کیانی، شانس طلای هانگژو در دور اول از مسابقات کنار رفت.

به گزارش افرا ورزش، سومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو امروز سه شنبه چهارم مهر در چین ادامه یافت و ناهید کیانی نماینده تکواندو زنان ایران به شکلی غیرمنتظره از مسابقات حذف شد.

کیانی که به عنوان قهرمان جهان و دارنده مدال نقره گرندپری رم قدم به این مسابقات می‌گذاشت بخت مسلم کسب مدال طلای وزن ۵۳- کیلوگرم به شمار می‌رفت.

او در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و به طور خودکار به مرحله یک هشتم نهایی رسید اما در عین ناباوری برابر “چوتیکان” از تایلند دو بر یک شکست خورد و از مسابقات کنار رفت.

در راند نخست این بازی، تکواندوکار تایلندی ۹ بر ۲ پیروز شد اما در راند دوم برتری ۸ بر ۴ به سود کیانی رقم خورد. سرانجام تساوی در راند سوم با امتیاز ۶ بر ۶ رأی به برتری نماینده تایلند داد.

این یک شکست غیرقابل‌تصور برای ناهید کیانی و تکواندو ایران است. او در حالی قدم به هانگژو گذاشته بود که قصد داشت نخستین مدال طلای تاریخ تکواندو زنان در بازی‌های آسیایی را به‌دست بیاورد.

دومین حضور کیانی در بازی‌های آسیایی همانند دوره گذشته برایش با مدال همراه نبود. قهرمان ۲۰۲۳ جهان در جاکارتا برنز گرفته بود اما در هانگژو حتی به همان مدال هم نرسید.

او باید به‌سرعت، این ناکامی را فراموش و خود را آماده رقابت‌های حساس آینده کند جایی که حضور در المپیک پاریس انتظار او را می‌کشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.