7
بازی‌های آسیایی هانگژو

ملیکا میرحسینی در تکواندو مدال برنز گرفت

  • کد خبر : 93870
  • 05 مهر 1402 - 17:43
ملیکا میرحسینی در تکواندو مدال برنز گرفت
ملیکا میرحسینی تکواندوکار تیم ملی زنان در وزن ۶۷-کیلوگرم، مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی را در هانگژو کسب کرد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز چهارشنبه 5 مهر در روز رسمی چهارم خود شاهد مدال‌آوری ملیکا میرحسینی وکیلی در تکواندو زنان بود.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷-کیلوگرم بخش کیوروگی، روی شیاپ چانگ رفت و توانست مدال برنز را کسب کند. این، اولین مدال میرحسینی در دومین حضورش در بازی‌های آسیایی بود.

بازی‌های آسیایی یک مدال به ملیکا بدهکار بود. این مدال، حداقل پاداش برای بردباری اوست. او که بخش زیادی از زندگی ورزشی‌اش را به انتظار کشیدن گذرانده است.

او حالا با این مدال فرصتی برای لبخند زدن پیدا می‌کند. لبخندی پس از ماه‌های استقامت. هدیه‌ای برای ملیکا که اهل خم به ابرو آوردن نیست.

ملیکا ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ایندیرا باسنِت از نپال رفت و او را دو بر صفر و با امتیازات راند ۱۴ بر یک و ۹ بر صفر از پیش رو برداشت.

حریف بعدی میرحسینی در مرحله یک‌چهارم نهایی، جولیانا الصادق اردنی بود که میرحسینی پیش از این بارها با او رودررو شده بود و این بازی نزدیک را میرحسینی 2 بر صفر برد.

این مسابقه در راند اول ۵ بر ۵ و در راند دوم ۳ بر ۳ شد و میرحسینی به دلیل کسب امتیاز پایانی برنده نهایی رقابتی شد که به معنای مسجل شدن مدال او در هانگژو بود.

ملیکا در نیمه‌نهایی به دیدار فروزا سادیکووا از ازبکستان رفت و درحالی‌که در راند نخست ۳ بر ۲ پیروز شده بود در دو راند بعدی ۱۰ بر ۱۳ و ۶ بر ۱۸ شکست خورد و در مجموع با باخت دو بر یک، فینال را از دست داد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو بسنده کرد.

آیا می‌توانست به فینال برسد؟ قطعاً. شایستگی آن را هم داشت. اما حالا زمان لذت بردن از پیروزی‌های به دست آمده است و نه حسرت غنایم بیشتر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.