7
چالش جدید دختران یخی در لهستان

فهرست دختران هاکی روی یخ در کاپ جهانی مشخص شد

  • کد خبر : 94052
  • 10 مهر 1402 - 7:24
فهرست دختران هاکی روی یخ در کاپ جهانی مشخص شد
فهرست تیم ملی هاکی روی یخ زنان برای حضور در کاپ جهانی لهستان مشخص شد و چهره‌های شاخص مسابقات قهرمانی آسیا در تیم اعزامی حاضر هستند.

به گزارش افرا ورزش، انجمن هاکی روی یخ ایران فهرست نفرات اعزامی تیم ملی زنان به کاپ جهانی لهستان را اعلام کرد و ۲۰ دختر هاکی باز راهی این کشور می‌شوند.

در فهرست اعلام‌شده تغییرات کمی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دیده می‌شود و نیلوفر عسگری به همراه سارینا خسروی و درسا رحمانی تازه‌واردها به ترکیب تیم ملی هستند.

فاطمه اسماعیلی، مژگان شاهسوند، دیانا فرزام‌نیا، حدیثه پورهاشمی، یگانه بهرامی، سارینا خسروی، درسا رحمانی، عسل حیدری، زهرا رضایی، دیبا فرزام‌نیا، نیلوفر عسگری، هدیه آقایی، شبنم عرب، اعظم سنایی، حدیث خلج، نگار خرم، الهام مدیر دهقان، نگار ارجمند، آرزو ایزدی و زهرا قاسمی ترکیب تیم ملی آیس هاکی را تشکیل می‌دهند.

عسل حیدری که به‌عنوان بازیکن لژیونر ایران در تیم هاماربی سوئد بازی می‌کند و مقیم این کشور است نیز در لهستان به تیم ملی ملحق خواهد شد.

ایران، کلمبیا، آرژانتین و ایرلند در جام جهانی توسعه زنان IIHF ۲۰۲۳ که از ۱۵ آبان آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند. این تورنمنت، رقابتی برای کشورهایی است که در مسابقات جهانی شرکت ندارند اما به‌عنوان اعضای رسمی فدراسیون جهانی، در مسیر رشد قرار گرفته‌اند.

به گزارش انجمن هاکی روی یخ ایران، تیم ملی زنان ایران در اولین حضور رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیا نایب‌قهرمان این مسابقات شد و شرکت در مسابقات کاپ جهانی لهستان، دومین حضور رسمی دختران ایرانی در مسابقات رسمی فدراسیون جهانی خواهد بود.

این رویداد در شهر Krynica-Zdroj و از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.