8
بازی‌های آسیایی هانگژو

نغمه خانجانی در پرش با اسب به مرحله بعد رسید

  • کد خبر : 94148
  • 12 مهر 1402 - 13:18
نغمه خانجانی در پرش با اسب به مرحله بعد رسید
 نغمه خانجانی تنها بانوی سوارکار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو امروز پس از دو دور رقابت انفرادی و یک دور رقابت تیمی راهی دور بعد شد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز چهارشنبه دوازدهم مهر دنبال و مسابقات سوارکاری با حضور نغمه خانجانی تنها بانوی سوارکار ایران در این رویداد در شهر تانگلو، برگزار شد.

در دور اول مقدماتی رقابت پرش با اسب، خانجانی با اسب TAKE A CHANCE VANDE BRAE در میان ۴۸ سوارکار مرد و زن با زمان ۷۶٫۹۴ ثانیه و با احتساب خطا در پرش در رده سی‌ام قرار گرفت. در دور دوم، خانجانی با زمان ۷۶٫۶۶ و با مجموع خطای هشت در رده نهایی ۲۶ ایستاد.

همچنین در مسابقات تیمی، نغمه خانجانی همراه با مسعود مکاری نژاد و امید غریبی در میان ۱۲ تیم با زمان ۲۳۰٫۱۲ و خطای 20، دهم شدند. عربستان، امارات و ژاپن سه تیم برتر این رقابت بودند.

در نتیجه، نغمه خانجانی همراه با مسعود مکاری نژاد دیگر سوارکار ایرانی، جواز حضور در دور بعدی مسابقات که جمعه برگزار می‌شود را به‌دست آورد.

نغمه خانجانی ۲۸ ساله برای نخستین بار، حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند. او دومین زن سوارکار ایران در ادوار بازی‌های آسیایی به شمار می‌رود.

لیتا سهیلا سهی، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نخستین زن سوارکار ایران در همه دوران‌های این رویداد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.