6
بازی‌های آسیایی هانگژو

پایان سربلند نغمه خانجانی با رتبه سیزدهم

  • کد خبر : 94336
  • 14 مهر 1402 - 12:35
پایان سربلند نغمه خانجانی با رتبه سیزدهم
نغمه خانجانی سوارکار زن ایرانی در روز پایانی مسابقات پرش با اسب بازی‌های آسیایی هانگژو با وجود نمایشی جذاب در رده سیزدهم قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، پرونده مسابقات سوارکاری بازی‌های آسیایی هانگژو امروز بسته شد و در پرش با اسب و در مرحله پایانی، نغمه خانجانی با رتبه سیزدهم به کار خود پایان داد.

تنها نماینده سوارکاری زنان ایران و یکی از سه سوارکار تیم ملی ایران در هانگژو امروز در پیست سوارکاری شهر تانگلو در رقابت انفرادی پرش با اسب شرکت داشت.

ابتدا سه نماینده ایران شامل نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد در دور اول مرحله نهایی انفرادی شرکت کردند که در پایان، خانجانی و غریبی راهی مرحله فینال شدند.

خانجانی هم که در دور اول مرحله نهایی بدون خطا مسیر را طی کرده و راهی فینال شده بود، به‌رغم پرش‌های خوب و زمان قابل توجه در فینال، نتوانست در رقابت با سوارکاران قدرتمند کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات، به رتبه‌ای بهتر از سیزدهم دست پیدا کند.

نمایش نغمه خانجانی نشان داد ایران می‌تواند در سوارکاری زنان به موفقیت‌های شایانی دست پیدا کند اگر این رشته راه‌های توسعه را در بخش زنان نیز با قوت بیشتری دنبال کند.

در فینال مسابقات پرش با اسب 25 نفر شرکت داشتند. در پایان مسابقات پرش با اسب بازی‌های آسیایی، سوارکار عربستانی اول شد. دو نماینده از امارات متحده عربی به ترتیب دوم و سوم شدند. نمایندگان تایلند و سوریه نیز در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.