5
جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان

برتری شش گله دختران هاکی روی یخ برابر ایرلند

  • کد خبر : 94733
  • 15 آبان 1402 - 20:51
برتری شش گله دختران هاکی روی یخ برابر ایرلند
نخستین روز مسابقات جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان با برتری شش گله دختران ایرانی برابر ایرلند همراه شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات هاکی روی یخ جام توسعه جهانی از امروز در لهستان آغاز شد و تیم ایران برابر ایرلند ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد.

در این رقابت‌ها که با حضور ایران، ایرلند و آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود تیم ایران امروز توانست ایرلند را شکست دهد و با انرژی دوچندان آماده رویارویی با آرژانتین شود.

مژگان شاهسوند، الهام مدیر دهقان، درسا رحمانی، نگار خرم، نگار ارجمند و عسل حیدری گل‌های ایران را در این دیدار به ثمر رساندند.

بنا بر گزارش انجمن هاکی روی یخ ایران، ایرلند از سال ۱۹۷۶ عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ شده است درحالی‌که تنها سه سال از فعالیت این رشته در ایران می‌گذرد.

تیم ایران در ادامه این مسابقات سه شنبه ۱۶ آبان ساعت ۲۱ و ۳۰ با آرژانتین و چهارشنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۸ با کلمبیا دیدار می‌کند.

جام توسعه زنان هاکی روی یخ فدراسیون جهانی مسابقه بین کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی هاکی روی یخ است که از پنج قاره در شرف پیوستن به دویژن‌های جهانی این رشته ورزشی هستند.

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران که در نخستین حضور بین‌المللی نایب‌قهرمانی آسیا شد پس از این مسابقات، عازم رقابت‌های آسیایی خواهد شد که در فروردین‌ماه برگزار می‌شود. همچنین نمایندگان کشورمان در پایان سال ۱۴۰۳ در بازی‌های زمستانی هاربن چین شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.