3
جام جهانی تکواندو تیمی

شکست دختران تکواندوکار برابر چین

  • کد خبر : 94849
  • 23 آبان 1402 - 9:50
شکست دختران تکواندوکار برابر چین
تیم ملی تکواندو زنان در جام جهانی کره جنوبی ۲۰۲۳ در دیدار برابر چین با نتیجه نزدیک بازنده شد و نتوانست به مرحله دوم راه یابد.

به گزارش افرا ورزش، جام جهانی تکواندو رویدادی جدید است که ماهیت آن با مسابقات تکواندو قهرمانی جهان متفاوت است و در این تورنمنت، رقابت‌ها به صورت تیمی برگزار می‌شود.

این مسابقات از امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان با شرکت ۷ تیم در بخش زنان آغاز شد و تیم ایران با ترکیب سه‌نفره ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد و تینا مدانلو برابر چین به میدان رفت اما تن به شکست داد.

در این بازی تیم ایران با هدایت مهروز ساعی ۱۴۰ بر ۱۳۵ و ۱۵۰ بر ۱۳۵ نتیجه را به رقیب قدرتمند خود واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عدم حضور نفراتی چون ناهید کیانی و همچنین مینو مداح، سرمربی تیم ملی زنان نشان می‌دهد ایران این رویداد را جدی نگرفته و مسابقات جام جهانی، میدانی احتمالاً برای تجربه‌اندوزی نفرات کنونی است.

شاهدی بر این مدعا، اعزام یلدا ولی نژاد است که به دلیل استفاده غیرارادی از مواد نیروزا دوران محرومیت خود را پشت سر گذاشته و بلافاصله نیز در فهرست اعزام به این رویداد قرار گرفته است.

برزیل، چین، ساحل عاج، کره جنوبی (میزبان)، مکزیک، مراکش و ایران، هفت تیم شرکت‌کننده در جام جهانی تیمی زنان هستند. مسابقات تیمی در جریان المپیک توکیو به صورت آزمایشی برگزار شده بود.

کار البته برای دختران تکواندوکار تمام نشده زیرا تیم میکس ایران (متشکل از دو نفر مرد و دو نفر زن) باید روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان با چین روبرو شود. یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی اعضای تیم میکس هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.