3
با برتری در فینال مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه

نجمه خدمتی و سامیه یاسی قهرمان کشور شدند

  • کد خبر : 95209
  • 24 آذر 1402 - 20:09
نجمه خدمتی و سامیه یاسی قهرمان کشور شدند
مسابقات تیراندازی قهرمانی زنان کشور امروز با قهرمانی نجمه خدمتی در تفنگ و سامیه یاسی در تپانچه به پایان رسید.

به گزارش افرا ورزش، رقابت یک روزه قهرمانان تیراندازی زنان کشور امروز با موفقیت نجمه خدمتی در تفنگ و سامیه یاسی در تپانچه و همچنین تعیین برترین‌های تیمی به انتها رسید.

این مسابقات امروز جمعه بیست و چهارم آذر پس از چهار سال وقفه، بار دیگر برگزار شد و سی و دومین دوره این مسابقات به شمار می‌رفت جایی که تیراندازان تفنگ و تپانچه هم در بخش تیمی و هم انفرادی روی خط آتش قرار گرفتند.

روز شیرین نجمه خدمتی

برای نجمه خدمتی، پاییز، شیرین و دوست داشتنی به پایان رسید زیرا او بار دیگر با قرار گرفتن در قله تیراندازی تفنگ زنان ایران، شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت.

او به همراه الهه احمدی، فاطمه کرم‌ زاده، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌ امیرانی، آنا عالی‌ خانی، آیسان منصور و درین دارابی نفراتی بودند که به فینال رقابت تفنگ انفرادی رسیدند.

در فینال نجه خدمتی که به‌عنوان تیرانداز تهران – و نه زادگاهش، خراسان جنوبی – در مسابقات شرکت می‌کند قهرمان شد. آنا عالی‌خانی از لرستان در رده دوم ایستاد و فاطمه کرم‌زاده از خوزستان سوم شد.

تهران، تیم پرستاره در تفنگ تیمی

تردیدی نیست که تیمی که الهه احمدی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی، تیمی تمام المپیکی را در اختیار داشته باشد باید هم مدعی اول کسب قهرمانی بخش تیمی باشد.

تیم تهران برای در اختیار داشتن این ترکیب، خوش‌شانس بود. البته که تیم نایب‌قهرمان؛ خوزستان نیز ترکیب جذابی با فاطمه کرم‌ زاده، نیلوفر محسنی‌پور و حسنا توتونچی داشت.

اصفهان هم با ترکیب فاطمه امینی، زهرا قویدل و فاطمه قضاوی رتبه سوم را به دست آورد.

سامیه یاسی، قهرمان در غیاب رستمیان

در رقابت تپانچه انفرادی، در غیاب هانیه رستمیان، المپین تپانچه مقام نخست را تیراندازی به دست آورد که روی آن حسابی باز نشده بود.

در دور مقدماتی گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری، سارا هراتی، سامیه یاسی، لعیا محمدی، فاطمه سادات حسینی، مینا قربانی و نادیا مارال حسینی راهی فینال شدند.

فینال اما به روی اسم و رسم دارترها نظیر گلنوش سبقت اللهی روی خوش نشان نداد و  به کام سامیه یاسی از هرمزگان شد. فاطمه سادات حسینی از قم نایب‌قهرمان شد و لعیا محمدی از کرمانشاه در جایگاه سوم قرار گرفت.

تپانچه تیمی برای اصفهان

در پایان مرحله مقدماتی سی و‌دومین دوره مسابقات قهرمانی تپانچه بانوان کشور، جایگاه تیم‌های اول تا سوم‌ مشخص شد.

اصفهان با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی، زینب شکاری و مهسا نیک‌نفس قهرمان شد و تهران با ترکیب سارا میرابی، سارا هراتی و زهرا صفری در جای دوم قرار گرفت.

همچنین تیم هیئت تیراندازی استان همدان با ترکیب مینا قربانی، معصومه خدابنده‌ لو و محدثه کلهری در رده سوم ایستاد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نویسنده این گزارش ثبت نشده.
    ضمناً گزارشگر محترم متن رو جوری نوشته که تصور میشه ،بقیه ورزشکاران حاضر در فینال رقابت های قهرمان کشوری در رشته تپانچه فقط از روی شانس و اقبال تونستن در مقام های اول تا سوم قرار بگیرند.
    وقتی بیرون گود نشسته باشی و بدون دیدن تلاش و تمرینات سخت و طاقت فرسا ی ،قبل از مسابقات اینطوری شانس و اقبال رو عامل قهرمانی کسی دونستن ، باعث تأسف.
    لطفاً به نویسنده این متن ، بفرمایید کمی منصف باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.