5
صدرنشینی برای سپاهان و دانشگاه آزاد

لیگ برتر تیراندازی زنان به نیم‌فصل رسید

  • کد خبر : 95355
  • 02 دی 1402 - 16:18
لیگ برتر تیراندازی زنان به نیم‌فصل رسید
لیگ برتر تیراندازی زنان به نیم‌فصل خود در دو بخش تفنگ و تپانچه رسید و سپاهان و دانشگاه آزاد توانستند در صدر جدول قرار بگیرند.

به گزارش افرا ورزش، پرونده نیم فصل لیگ برتر تیراندازی زنان در تفنگ و تپانچه بسته شد و در تفنگ، سپاهان و در تپانچه، دانشگاه آزاد قدرت را در اختیار دارند.

در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ که جمعه اول دی ماه به میزبانی باشگاه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، در جدال ملی پوشان، سپاهان برابر اشتهارد البرز نتیجه را واگذار کرد.

حفاری خوزستان نیز از سد دانشگاه آزاد گذشت، هیات قم تیم برلیان را از پیش رو برداشت و هیات آذربایجان غربی مقابل نیروی زمینی ارتش به پیروزی دست یافت.

آیسان منصور، فاطمه امینی، فاطمه غزنوی و زهرا قویدل برای سپاهان و یلدا سلیمانی، رکسانا کاظم، شرمینه چهل امیرانی و نیلوفر محسنی پور برای تیم حفاری مسابقه دادند.

همچنین در تیم اشتهارد البرز، نجمه خدمتی، دورین دارابی، نرگس قنبری مجد و مهدیه عباسی فر روی خط آتش قرار گرفتند و دانشگاه آزاد نیز الهه احمدی، ساینا تیموری، ثمین غلامی و حسنا توتونچی را به رقابت با حریف فرستاد.

برای تیم هیئت تیراندازی استان قم نیز انیس قنبری، ساحل رسولی، فاطمه حسین زاده و مرضیه بیمکی و برای تیم نیروی زمینی نسا پاریاب، فرشته قدرتی، زهرا قپانوری و سحر امامی مسابقه دادند.

درپایان نیم فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان، فولاد مبارکه سپاهان، حفاری و هیات البرز با 16 امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند.

لیگ تپانچه زنان به کام گلنوش و دوستان

در هفته چهارم شانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه بانوان نیز تیم کرمان برابر باشگاه فولاد هرمزگان مغلوب شد و تیم هیات مازندران برابر پارک برفی پنگوئن به برتری رسید.

دانشگاه آزاد نیز از سد حفاری گذشت و با 20 امتیاز در صدر قرار گرفت. گلنوش سبقت اللهی، زینب تیموری، عسل سجادیه و سارا میرابی تیراندازان تپانچه تیم دانشگاه آزاد هستند.

لعیا محمدی، مبینا آذر، الهام هریجانی و آرمیتا پورسرتیپ در تیم حفاری حضور دارند. این تیم در جدول پس از دانشگاه آزاد دوم است.

تیم رده سومی فولاد هرمزگان نیز از حضور مینا قربانی، سامیه یاسی، آیلین قلی زاده و یسری صالحیان بهره مند است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.