2
مسابقات تکواندو بین المللی فجر

ناهید کیانی طلایی شد | درخشش مریم ملکوتی خواه

  • کد خبر : 95640
  • 24 بهمن 1402 - 18:08
ناهید کیانی طلایی شد | درخشش مریم ملکوتی خواه
پرونده مسابقات تکواندو بین‌المللی فجر در بخش زنان، بسته شد و ناهید کیانی، مریم ملکوتی خواه و نیوشا شادلو قهرمانان ایرانی امروز بودند.

به گزارش افرا ورزش، پس از برگزاری مسابقات چهار وزن اول، رقابت روز دوم مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر، امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در خانه تکواندو فدراسیون در تهران برگزار شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، یلدا ولی نژاد موفق‌ترین تکواندوکار ایرانی بود که تا فینال پیش رفت اما برابر “نینا اورگانائه وا” از ارمنستان ۲ بر صفر شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

فرشته فتحی که در نیمه‌نهایی به ولی نژاد باخته بود به همراه “کامیلا آیموکاشه وا” از قزاقستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

یاسمن محمدی یکی از امیدهای این وزن بود که برابر نماینده ارمنستان حذف شد. پریسا جوادی، مازنی کهنه‌کار تکواندو نیز با پذیرش شکست از دور مسابقات کنار رفت.

درخشش مریم ملکوتی خواه و پیروزی بر مهلا مومن زاده

در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم، عنوان قهرمانی و مدال طلا به مریم ملکوتی خواه رسید. ملکوتی خواه که در جدال بزرگ این وزن دو بر یک مهلا مومن زاده خوش‌نام را شکست داده بود، درخشش خود را تا فینال ادامه داد.

او در دیدار نهایی دو بر یک برابر سوگل شیری پیروز شد. شیری در نیمه‌نهایی کاپانوآی قزاق را شکست داده بود و ملکوتی خواه نیز برابر پریماه چنگی به پیروزی رسیده بود.

ناهید کیانی، فاتح مقتدر

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، ناهید کیانی مقتدرانه قهرمان این وزن شد و مدال طلا را از آن خود کرد. او در فینال برابر ماریا سِووستیانووآ از قزاقستان دو بر یک صاحب برتری شد.

کیانی در نیمه‌نهایی از سد آیدا خورشیدی گذشت و ماریای قزاق هم سارا میزبان را شکست داد تا بدین ترتیب سکوی سوم و برنز نیز به آیدا خورشیدی و سارا میزبان برسد.

در وزن به اضافه ۷۳ کیلو، نیوشا شادلو در دیدار پایانی این وزن ۲ بر صفر زینب اسدی را شکست داد و حدیث اسلامی فرد که در نیمه‌نهایی به اسدی باخته بود به همراه مونیرا عبدالسلامووآ از تاجیکستان به مقام سوم رسیدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.