14

لحظه شماری برای جنگیدن در میادین بزرگ/ سلحشوری: حضور رئیس جمهور اندونزی در رنگ مدالم بی تاثیر نبود

  • کد خبر : 9622
  • 03 شهریور 1397 - 20:11
لحظه شماری برای جنگیدن در میادین بزرگ/ سلحشوری: حضور رئیس جمهور اندونزی در رنگ مدالم بی تاثیر نبود

مرجان سلحشوری بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا از لحظه شماری برای حضور در مسابقات پیش‌رو گفت و افزود: از حریف اندونزیایی بهتر کار کردم اما باتوجه به حضور رئیس جمهور این کشور امتیازدهی به نفع حریفم رقم خورد.

مرجان سلحشوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس گفت: چند ماه تمرین سخت را برای این مسابقات پشت سر گذاشتیم خدارا شاکرم که با مدالم توانستم پاسخ زحمات مربیانم را بدهم و مزد تلاشم را گرفتم.

تکواندوکار کشورمان ضمن ابراز خوشحالی از کسب مدال نقره این دوره از بازی‌های آسیایی تصریح کرد: دوست داشتم سکوی نخست را برای ایران بدست بیاورم برای این مهم تلاش کردم، در فرم اول نسبت به بازیکن اندونزی برتری داشتم ولی متاسفانه در امتیازدهی ، ورزشکار اندونزی صاحب امتیاز بیشتری شد.

سلحشور با تاکید بر انگیزه اش برای آینده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور اندونزی هم برای فینال در سالن حضور داشت حضور او در رنگ مدال من بی تاثیر نبود با این وجود انگیزه‌ام برای کسب مدال طلا در مسابقات بعدی بیشتر شده است و می خواهم در میادین بیشتری تلاش کنم و مدال های خوش رنگ تری برای ایران کسب کنم.

او ادامه داد: بازهم خدارا شکر می‌کنم و خوشحالم و افتخار کسب این مدال را تقدیم می‌کنم به شهید بزرگوار، شهید گیتی‌ نما. ماهم باید مانند آنها برای سربلندی کشورمان در این مسابقات بجنگیم؛ لحظه شماری می‌کنم تا بتوانم ایران را بازهم در رقابت‌های مهم سربلند کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.