2
صدر جدول در بیشکک حفظ شد

هند، قربانی بعدی دختران هاکی روی یخ

  • کد خبر : 96253
  • 10 فروردین 1403 - 19:40
هند، قربانی بعدی دختران هاکی روی یخ
تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر هند در یک قدمی قهرمانی این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، چهارمین دور از مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و دختران ملی‌پوش ایران هند را نیز شکست دادند.

عصر امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران به مصاف هند رفت و حریف خود را ۱۰ بر صفر شکست داد تا موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کند.

ایران که در دو بازی پیشین برابر امارات و قرقیزستان پیروز شده بود، امروز هم امتیاز کامل بازی را کسب و هم از رکورد گل‌نخوردن خود محافظت کرد.

در این بازی و در وقت نخست، ایران با ارائه یک بازی برتر ۳ گل به ثمر رساند که ابتدا عسل حیدری روی پاس نگار خرم در نقش گلزن ظاهر شد.

در ادامه دیانا فرزام نیا و سپس مژگان شاهسوند روی پاس آذین قارونی گلزنی کردند تا تکلیف مسابقه در همان پریود اول، مشخص شود.

در آغاز وقت دوم بازی، زهرا رضایی برای ایران گلزنی کرد. عسل حیدری این بار در نقش گلساز ظاهر شد و رضایی قدردان پاس او بود. در ادامه، نگار خرم زننده گل پنجم ایران با پاس مژگان شاهسوند بود.

پس از پایان بازی با برتری ۵ بر صفر در وقت دوم، ایران وقت سوم و پایانی را طوفانی آغاز کرد که گل شبنم عرب آغازگر گل‌های ایران در این بخش از مسابقه بود.

در ادامه یگانه بهرامی، بازیکن اصفهانی تیم ملی هاکی روی یخ پاس دیانا فرزام نیا را به گل تبدیل کرد و سپس آذین قارونی و زهرا رضایی، هر دو بار با پاس مژگان شاهسوند گلزنی کردند.

فاطمه اسماعیلی

گل فاطمه اسماعیلی که بار دیگر با پاس دیانا فرزام نیا شکل گرفت، گل‌های ایران را دو رقمی کرد و این گل، پایان‌بخش گل‌های ایران بود. ایران در این بازی از هر دو دروازه‌بان خود، آرزو ایزدی و زهرا قاسمی بهره برد.

چهارمین و آخرین دیدار تیم ایران در بیشکک، شنبه ۱۱ فروردین برگزار می‌شود و ایران در حالی به دیدار فیلیپین می‌رود که فیلیپین نیز همانند ایران هر سه مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشته است.

به‌عبارت‌دیگر، رویارویی شنبه ایران و فیلیپین تعیین‌کننده قهرمان است و ایران شانس بالایی برای پیروزی دارد. گل‌نخوردن برابر فیلیپین دیگر هدف ملی‌پوشان است تا با خلق رکوردی جذاب، با صددرصد کلین شیت قهرمان آسیا شوند.

این برای دومین بار است که تیم هاکی روی یخ زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. در دوره گذشته در سال ۲۰۲۳ ایران پس از تایلند، نایب‌قهرمان شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.