12

شکست دختران پینگ پنگ باز ایران برابر قهرمان المپیک

  • کد خبر : 9687
  • 04 شهریور 1397 - 10:02
شکست دختران پینگ پنگ باز ایران برابر قهرمان المپیک

دختران پینگ پنگ باز ایران نتیجه اولین دیدار تیمی خود در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را به حریف قدرتمند چینی واگذار کردند. مهشید اشتری ، ندا شهسواری و مریم صامت برابر حریفان چینی بازنده شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛  هشتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا امروز یکشنبه چهارم شهریور آغاز شد و تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران که اولین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند برابر چین که یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان است با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

در این بازی مهشید اشتری، نداشهسواری و مریم صامت برای ایران به میدان رفتند که هر 3 شکست خوردند. شکستی که نه کسی را متعجب کرد و نه غمگین. نتایج امتیازهای تیم ایران به شرح زیر است :

مهشید اشتری در اولین بازی برابر منگ چن 3 بر صفر شکست خورد. منگ چن 11 بر 5 ، 11 بر 4 و 11 بر 3 اشتری را شکست داد. در دومین بازی ، ندا شهسواری با امتیازات 11 بر 3 ، 11 بر 8 و 11 بر 9 مقابل ژین تونگ چن از چین نتیجه را واگذار کرد.

سومین تقابل ایران و چین بین مریم صامت و اینگشا سون از چین برگزار شد که پینگ پنگ باز چینی توانست صامت را 11 بر 4 ، 11 بر 7 و 11 بر یک مغلوب کند.

بانوان پینگ پنگ باز ایران در گروه A این رقابت‌ها با چین، هند و قطر هم گروه هستند که از هر گروه دو تیم به جمع هشت تیم برتر صعود می‌کنند. بازیکنان تیم ملی ایران پیش از این در مصاحبه های خود تاکید کرده بودند رسیدن ایران به جمع 8 تیم ، برای تیم ملی تنیس روی میز موفقیت محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.