20

اولین برد دختران تنیس روی میز ایران در جاکارتا برابر قطر

  • کد خبر : 9698
  • 04 شهریور 1397 - 12:40
اولین برد دختران تنیس روی میز ایران در جاکارتا برابر قطر

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در دومین بازی از مرحله گروهی تنیس رو یمیز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برابر قطر به میدان رفت و بعد از شکست برابر چین ، اولین برد خود را برابر قطری ها دشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در هشتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز یکشنبه 4 شهریور تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران کار خود را آغاز کرد و پس از این که در اولین بازی 3 بر صفر برابر چین شکست خورد در بازی دوم از سد تیم ملی قطر عبور کرد.

شاگردان فاطمه کیوانی در این بازی کار سختی در پیش نداشتند و هر 3 بازی خود را با برد خاتمه دادند. مهشید اشتری اولین پینگ پنگ باز ایرانی بود که در بازی اول به مصاف آیه محمد از قطر رفت و با امتیازات 11 بر 3 ، 11 بر 7 و 11 بر 2 او را شکست داد.

در مسابقه دوم ، ندا شهسواری پینگ پنگ خوشنام و با تجربه ایران به مصاف محا علی از قطر رفت و توانست با امتیازات 11 بر 4 ، 11 بر 3 و 11 بر 3 یک پیروزی آسان را به دست بیاورد.

در مسابقه سوم نوبت به صبا صفری ، پینگ پنگ باز بسیار جوان و آینده دار ایران رسید که در مسابقه نخست برابر چین بازی نکرده بود و با توجه به آسان بودن حریف ایران رد بازی دوم ، به او فرصت داده شد و صفری نیز از این فرصت استفاده کرد و 4 بر یک برابر محا فرامرزی ازقطر برنده شد.

دختران پینگ پنگ ایران که برای اولین بار در بخش تیمی بازی‌های آسیایی حضور دارند، در گروه A  با چین، قطر و هند همگروه هستند که  پس از شکست برابر چین و پیروزی مقابل قطر ساعت ۱۵:۳۰ امروز( یکشنبه) در آخرین بازی خود برابر هند به میدان می‌روند. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.