28

لارستان و 12 یار شافعیان /جانباز و یوسفی ‏، بازیکنان کمکی در هندبال باشگاه های آسیا

  • کد خبر : 11627
  • 03 مهر 1397 - 16:20
لارستان و 12 یار شافعیان /جانباز و یوسفی ‏، بازیکنان کمکی در هندبال باشگاه های آسیا

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان اعلام کرد راضیه جانباز و مریم یوسفی دو بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران بازیکنان کمکی چمران در هندبال باشگاه های آسیا خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ ، تیم هندبال شهید چمران لارستان با پیروزی برابر نفت و گاز گچساران در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان صدرنشینی خود در این مسابقات را تثبیت کرد و با پیروزی به استقبال مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا رفت.

نشمین شافعیان سرمربی تیم شهید چمران در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد بازی برابر نفت و گاز و پیروزی حداقلی برابر این تیم گفت: شروع خوبی داشتیم و توانستیم 7 گل از حریف پیشی بگیریم اما آن چه در نیمه دوم باعث شد اختلاف گل ما کاهش یابد ضعف در حفظ توپ و تلاش نافرجام برای افزایش گل های زده بود.

او ادامه داد: در لحظات پایانی بابت حفظ برد نگران شده بودیم اما در عین حال به بازیکنانم اعتقاد داشتم و می دانستم تجربه خود را به نمایش می گذارند. ما با تیم سرسختی روبرو بودیم و نباید توانایی های نفت و گاز را نادیده بگیریم.

سرمربی تیم شهید چمران در خصوص حضور در مسابقات باشگاه های آسیا عنوان کرد: تیم شهید چمران لارستان 5 تا 8 مهر در تهران اردو می زند و قرار است 2 بازیکن تیم تاسیسات دریایی شامل راضیه جانباز و مریم یوسفی به عنوان بازیکن کمکی تیم ما را همراهی کنند.

شافعیان در پاسخ به این سوال که تجمع بازیکنان طراز اول در یک تیم آیا برای بازیکنان و مدت زمان حضور آن ها در زمین چالش آفرین نشده گفت: ما تیم یکدستی داریم و برای بازیکنان ما فرقی ندارد کدام بازیکن بیشتر از دیگران در میدان حاضر باشد. بازیکنان شهید چمران به این باور رسیده اند که صلاح تیم از سوی مربی تشخیص داده می شود.

او افزود: ما در مجموع 12 بازیکن در اختیار داریم که 3 نفر آن ها تازه وارد هستند و بقیه ، نفراتی هستند که استخوان بندی تیم ما را در گذشته تشکیل می دادند. فشار بازی روی این 12 نفر است و البته چند بازیکن داریم که در بازی های سبک تر به آن ها بازی می رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.