10

بدلی و تمجید از عملکرد خراسانی ها برابر حفاری خوزستان

  • کد خبر : 12193
  • 14 مهر 1397 - 2:38
بدلی و تمجید از عملکرد خراسانی ها برابر حفاری خوزستان

زهرا بدلی سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی با وجود شکست برابر حفاری از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرده است. بدلی می گوید تیم هیئت خراسان رضوی هفته به هفته پیشرفت می کند.

زهرا بدلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از شکست تیمش هیئت خراسان رضوی برابر تیم صدرنشین حفاری خوزستان  در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: گرچه برابر حفاری بازنده شدیم اما خیلی خوب کار کردیم، در نیمه اول‌ عملکرد بسیار خوبی داشتیم.  انتظار داشتیم این روند در نیمه دوم هم ادامه داشته باشد اما متاسفانه استحکامی که در نیمه نخست در دفاع داشتیم از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی اضافه کرد: کمی عجول بازی کردیم. تمرکز خود را در نمه دوم از دست دادیم و نیاز داشتیم که با زیکنان با دقت بیشتری بازی را دنبال می‌کردند با این حال عملکرد آن ها برابر یک تیم پرستاره قابل قبول بود.

او ادامه داد: حفاری در این بازی به دنبال برد بود و به هدفش هم رسید. بازی به بازی بهتر می‌شویم و به خود باوری می‌رسیم. در ترکیب تیم ما ،  بهناز افشار خیلی خوب بود و در تیم حریف فهیمه زارع عملکرد بهتری داشت.

بدلی در خصوص بازی های  هفته‌های آتی تیم هیئت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بازی های آینده بازی های سختی برای ماست ولی هیچ چیزی غیر ممکن‌ نیست. اگر شرایط فراهم شود و بتوانیم بازیکن‌ بگیریم در نیم فصل دوم‌حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.