16

برنامه مسابقات تکواندوکاران دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین

  • کد خبر : 12199
  • 14 مهر 1397 - 6:35
برنامه مسابقات تکواندوکاران دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین

برنامه مسابقات 3 نماینده دختر ایران در تکواندوی المپیک جوانان 2018 آرژانتین مشخص شد و بر این اساس مهلا مومن زاده اولین دختر ایرانی است که در بوئنوس آیرس روی شیاپ چانگ می رود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات تکواندوی بازی های المپیک جوانان آرژانتین ، 3 دختر تکواندوکار ایران از حریفان و زمان برگزاری مسابقات خود آگاه شدند.

بر این اساس ، در شرایطی که تیم تکواندوی ایران را مهلا مومن‌زاده در وزن 44- کیلوگرم، یلدا ولی‌نژاد در وزن 63- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 63+ کیلوگرم با هدایت فاطمه صفر پور تشکیل می دهند ، مهلا مومن زاده اولین تکواندوکار دختر ایران در تورنمنت خواهد بود.

روز یکشنبه 15 مهر و در وزن منهای 44 کیلوگرم دختران ، مهلا مومن زاده در اولین مسابقه به مصاف «آدن اسماعیل» از جبیوتی خواهد رفت و در صورت شکست حریفش برابر «میرئو کانگ» از کره‌جنوبی مسابقه خواهد داد.

روز چهارشنبه 18 مهر و در چهارمین روز از این مسابقات ، تکواندوکاران وزن 63- کیلوگرم دختران وارد مسابقه می شوند که یلدا ولی نژاد از ایران در اولین دیدارش به مصاف «ناتالی هّمادی» از اردن می‌رود و در صورت پیروزی باید با یکی از تکواندوکاران کشورهای مکزیک، ساحل عاج و جمهوری چکمسابقه دهد.

پنج شنبه 19 مهرماه و در روز پایانی این پیکارها ، مسابقات اوزان 63+ کیلوگرم دختران  برگزار می‌شود و کیمیا همتی باید به مصاف «شاریسا گاناوای» از انگلیس برود و در صورت برتری با برنده دیدار روسیه و ترکیه مبارزه خواهد کرد.

امتیاز رقابت تکواندوکاران دختر ایران در المپیک جوانان G10 است و به مدال آوران مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 100، 60 و 32 امتیاز داده می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.