12

لیگ برتر والیبال بانوان با 8 یا 9 تیم ؛ آغاز لیگ والیبال از هفته آخر آبان

  • کد خبر : 12598
  • 19 مهر 1397 - 17:43
لیگ برتر والیبال بانوان با 8 یا 9 تیم ؛  آغاز لیگ والیبال از هفته آخر آبان

فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان در پیش است اما تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها هنوز به طور قطعی مشخص نیست و مثل همیشه وضعیت حضور اسپانسرها در هاله ای از ابهام قرار دارد. فدراسیون والیبال تلاش می کند لیگ را از هفته پایانی آبان ماه آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان در حالی از آبان ماه آغاز می شود که فدراسیون والیبال فهرست نهایی تیم های حاضر در لیگ برتر زنان را اعلام نکرده است و هنوز در مورد تیم های این مسابقات تردید وجود دارد اما آغاز لیگ والیبال از هفته آخر آبان خواهد بود.

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال نیز پاسخگوی این موضوع نبود. این در شرایطی است که آخرین خبرها از فدراسیون والیبال حاکی از این است که فدراسیون والیبال روی حضور ۸ تیم در لیگ حساب باز می کند اما با توجه به اعلام آمادگی یک تیم دیگر ، منتظر تعیین تکلیف نهایی آن تیم است تا به طور مشخص برنامه مسابقات و تیم ها را اعلام کند.

قرار است لیگ والیبال بانوان امسال با نام مرحوم مهوش نامدار که سال گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد برگزار شود. تیم های حاضر در لیگ امسال تا پایان مهر ماه فرصت دارند مدارک خود را برای ثبت نام آماده کنند و زمان ثبت نام تیم ها اول تا ۴ آبان در نظر گرفته شده است.

زنان ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری نیز از ۵ آبان به مدت یک هفته در نظر گرفته شده و فدراسیون والیبال می خواهد لیگ را از ۲۴ آبان آغاز کند البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و نیازی به تعویق لیگ نباشد.

بر این اساس لیگ تا پیش از پایان سال ۹۷ به پایان می رسد و تیم ها در نیم فصل یک هفته برای استراحت فرصت خواهند داشت. مسابقات لیگ روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۵ برگزار می شود و اگر شهری در لیگ ۲ تیم داشته باشد مسابقات آن دو تیم به صورت همزمان در دو سالن برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.