13

چرا پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت نمی شود؟

  • کد خبر : 12878
  • 23 مهر 1397 - 12:06
چرا پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت نمی شود؟

ماه ها از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در دومین دوره مسابقات فوتسال زنان آسیا می گذرد اما هنوز پاداش قهرمانی این تیم پرداخت نشده است. علت این موضوع اما چیزی جز مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی فوتسال ایران اردیهبشت ۹۷ قهرمان آسیا شد و دومین قهرمانی پیاپی را به دست آورد اما پس از ۶ ماه از این موفقیت هنوز پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال پرداخت نشده است.

علت عدم پرداخت دستمزد مربیان اما چیزی جز مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیست. فدراسیون فوتبال روی مشکلات اقتصادی و افزایش فوق العاده نرخ ارز حساب نکرده بود اما پس از افزایش شدید نرخ ارز ، اکنون درگیر تامین هزینه های برون مرزی تیم های ملی شده که چند برابر شده است.

فدراسیون فوتبال البته می گوید پرداخت پاداش دختران فوتسالیست به قوت خود باقی است و در دستور کار قرار دارد اما نمی توان زمان مشخصی برای آن در نظر گرفت زیرا در حال حاضر تامین هزینه های جاری و فوری ، اوجب واجبات و در اولویت است و پاداش ها در اولویت پایین تر است.

سندی بر این مدعا ، پرداخت نشدن پاداش تیم ملی فوتبال ساحلی از سال گذشته است که قرار بود امسال پرداخت شود اما به دلیل این مشکلات مسکوت مانده است. فدراسیون فوتبال در حال حاضر دچار مشکل مخارج اعزام ها و فعالیت های برون مرزی خود است و همین موضوع احتمالا باعث می شود دختران فوتسالیست در آینده نزدیک نتوانند پاداش خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.