16

المپیک جوانان / دست نیروانا اسدبیگی در قایقرانی اسلالوم از مدال کوتاه ماند

  • کد خبر : 13025
  • 25 مهر 1397 - 8:03
المپیک جوانان / دست نیروانا اسدبیگی در قایقرانی اسلالوم از مدال کوتاه ماند

پرونده حضور نیروانا اسدبیگی دختر قایقران ایرانی در بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین در بخش اسپرینت اسلالوم با رتبه چهارم این ماده بسته شد. اسدبیگی با وجود رسیدن به جمع ۴ نفر برتر و شانس مدال هم در نیمه نهایی و هم در مسابقه رده بندی ناکام شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین در بوئنوس آیرس ، بامداد امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ، نیروانا اسدبیگی نماینده ایران در رشته قایقرانی و ماده کانو اسپرینت اسلالوم به آب زد و به مقام چهارم رسید.

نیروانا اسدبیگی در اولین مسابقه خود در دور یک شانزدهم نهایی با ثبت رکورد ۱:۲۸.۵۷ برابر لورا گونژول از مجارستان و پیروزی در این مسابقه ، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و در یک هشتم نهایی نیز با ثبت رکورد ۱:۲۹.۸۷۰ با برتری بر کالیا کالویک از نیوزیلند با اقتدار به جمع ۸ نفر برتر مسابقات راه یافت.

قایقران تهرانی در مرحله یک چهارم نهایی با ثبت رکورد ۱:۲۹.۸۷۰ دقیقه موفق شد به نیمه نهایی صعود کند و یکی از گزینه های جدی کسب مدال در این ماده لقب گیرد اما در نیمه نهایی مقابل دوریان دلاسوس قایقران فرانسوی با ثبت رکورد ۱:٢٨.٥٣ مغلوب شد و به مسابقه رده بندی رفت در حالی که دلاسوس رکورد ۱:۲۷.۵۴ دقیقه را ثبت کرد.

در دیدار رده بندی بر سر کسب مدال برنز ، نیروانا اسدبیگی و امانوئلا لوکنارووا از اسلواکی با هم مسابقه دادند که نیروانا رکورد ۱:۲۹.۵۶۰ دقیقه و قایقران اسلواک رکورد ۱:۲۵.۷۵۰ دقیقه را ثبت کردند تا مدال برنز به لوکنارووا برسد و دست نیروانا اسدبیگی در قایقرانی اسلالوم از مدال کوتاه ماند.

نیروانا ماه ها زیر نظر کتایون اشرف تمرین کرده بود و نمایش خوبی در آرژانتین ارائه کرد. او می تواند مدال آور آینده ایران در میادین آسیایی و جهانی باشد. او یکی از دو نماینده قایقرانی دختران ایران در آرژانتین بود چنان که پیش از او هانیه بیداد در ماده رویینگ مسابقات خود را برگزار کرده بود. این برای نخستین بار است که دختران قایقران ایران در المپیک جوانان شرکت می کنند.

المپیک جوانان آرژانتین ، سومین دوره از ادوار این رقابت ها است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.