13

روز اول مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری پیست/ قهرمانی ساجده سیاحیان و فروزان عبداللهی

  • کد خبر : 13108
  • 25 مهر 1397 - 20:41
روز اول مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری پیست/ قهرمانی ساجده سیاحیان و فروزان عبداللهی

روز اول از مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری پیست بانوان برگزار شد و در پایان رقابت های روز اول نفرات برتر مواد اسکرچ و تیم اسپرینت مشخص شدند. حضور ساجده سیاحیان و فروزان عبداللهی در جمع بهترین ها دور از انتظار نبود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مرحله دوم و پایانی لیگ دوچرخه سواری پیست بانوان طی دو روز برگزار می شود که رقابت های روز نخست آن در مواد اسکرچ و تیم اسپرینت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در مسابقات برگزار شده روز اول مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری پیست ، در بخش اسکرچ رده سنی جوانان ساجده سیاحیان ، رکابزن اهل گلپایگان توانست قهرمان شود و پارمیدا نیکفر از تیم طرقبه و فاطمه دادگر از تیم آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش اسکرچ رده سنی بزرگسالان ، فروزان عبدالهی دوچرخه سوار تیم خوزستان به مقام نخست رسید و پرستو باستی از هیات تهران و فاطمه فیضی از هرمزگان به در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رقابت های تیم اسپرینت ، در رده سنی جوانان تیم قزوین موفق شد مقام نخست را کسب کند و آذربایجان شرقی دوم شد و تیم های شهرداری طرقبه و تیم مشترک پرشین تهران و هرمزگان در جایگاه سوم ایستادند.

در تیم اسپرینت بزرگسالان ، قهرمانی به هرمزگان رسید و تیم های هیئت تهران و آسمان آبی مشهد دوم و سوم شدند. این رقابت ها روز پنح شنبه ۲۶ مهر ادامه می یابد و شرکت کنندگان در مواد کایرین ، دور امتیازی ، تعقیبی انفرادی ۲ و ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر با هم رقابت می کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.