13

رئیس بی اعصاب / رحیمی: صلاح ندانستم نوری باشد و تمام!

  • کد خبر : 13922
  • 09 آبان 1397 - 11:49
رئیس بی اعصاب / رحیمی: صلاح ندانستم نوری باشد و تمام!

فدراسیون هندبال با وجود گذشت چند روز از کناره گیری میترا نوری از نایب رئیسی فدراسیون هندبال هنوز توضیحی واضح در این مورد نداده است. علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هم با لحنی تهی از آرامش ، ترجیح می دهد در مورد نوری صحبت نکند. او می گوید قطع همکاری با نوری ربطی به موضوع اعزام یا عدم اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از این خبر کناره گیری میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هندبال از سمت خود منتشر شد نوری به صورت سربسته اشاره کرد که شرایطی پیش آورده اند که او مجبور به رفتن شود.

اظهارات مبهم میترا نوری به گونه ای بود که نوری نمی خواست بهانه ای به دست کسی بدهد اما موضوع اختلاف بین او و علیرضا رحیمی آشکار بود. در این فاصله ، فدراسیون هندبال در این باره روشنگری نکرده است و عدم روشنگری همواره به افزایش زمزمه ها و گمانه زنی ها می انجامد.

اکنون علیرضا رحیمی در گفتگویی که با تسنیم داشته موضوع استعفای میترا نوری را هم با بازنشستگی اش و هم با قضیه اعزام یا عدم اعزام تیم ملی هندبال زنان به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بی ربط دانسته است.

رحیمی می گوید در مورد اعزام تیم ملی در هر فدراسیونی در شرایط فعلی یک قانون کلی وجود دارد: پول باشد می رویم و پول نباشد اعزامی در کار نیست. به گفته رحیمی فعلا برنامه ای در مورد لغو اعزام تیم ملی به ژاپن وجود ندارد اما از گفته های رئیس فدراسیون هندبال نمی توان امیدواری به اعزام را برداشت کرد.

لحن سرد رحیمی نسبت به استعفای نوری نیز قابل توجه است . بدون هیچ توضیحی و تهی از آرامش و صبوری : با خانم میترا نوری قطع همکاری کردیم . من صلاح ندانستم این همکاری ادامه یابد. توضیح دیگری وجود ندارد و تمام.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.