17

لیگ والیبال بانوان / زینب گیوه به نامی نو اصفهان پیوست

  • کد خبر : 14149
  • 12 آبان 1397 - 19:37
لیگ والیبال بانوان / زینب گیوه به نامی نو اصفهان پیوست

در ادامه روند تقویت تیم والیبال نامی نو اصفهان در راه حضور در لیگ برتر والیبال ، زینب گیوه بازیکن سابق تیم ملی والیبال بانوان به تیم نامی نو ملحق شد تا با هم تیمی سابقش در تیم ملی ، شبنم علیخانی بار دیگر هم تیمی شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه نامی نو اصفهان زینب گیوه بازیکن سابق تیم ملی والیبال و لژیونر شاغل والیبال ایران در لیگ بلغارستان را به خدمت گرفت.

جذب زینب گیوه توسط نامی نو در شرایطی رخ داد که نامی نو پیش از این ۴ بازیکن تازه وارد و دارای سوابق ملی و لیگ برتری را نیز به تیم خود اضافه کرده بود و این قرارداد به معنای قطعیت مدعی بودن نامی نو در فصل جدید لیگ والیبال زنان است.

شبنم علیخانی و شکوفه صفری اولین نفراتی بودند که با نامی نو قرارداد بستند و سپس نوبت به جوان ترها رسید. هانیه محتشمی پور و زهرا بخشی به نامی نو آمدند تا دست راحله آرا بر روی نیمکت نامی نو بازتر شود.

این در حالی است که راحله آرا پیش از این در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس تاکید کرده بود طاهری مدیر عامل نامی نو از او قهرمانی نخواسته اما هم او و هم طاهری ، افکاری کمال طلبانه دارند.

فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان ۹۷ از ۲۴ آبان آغاز می شود و نامی نو یکی از ۷ تیم حاضر در این مسابقات است. بر اساس برنامه نامی نو در هفته نخست لیگ در اصفهان از تیم نشاط مهر فارس پذیرایی می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.