15

هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان؛ آغاز جنگ پوئن به پوئن در تهران و اصفهان

  • کد خبر : 16386
  • 19 دی 1397 - 19:42
هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان؛ آغاز جنگ پوئن به پوئن در تهران و اصفهان

لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه ۲۰ دی هفته هشتم خود را پیشت سر می‌گذارد. در شرایطی که پیکان و ذوب آهن هم امتیاز با هم پیش می‌روند و تنها ۳ هفته به پایان لیگ باقی است، پوئن به پوئن این دو تیم تعیین کننده قهرمان لیگ خواهد بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان پنج شنبه ۲۰ دی برگزار می شود و با انجام یک بازی در تهران و ۲ مسابقه در اصفهان تکلیف این هفته را مشخص خواهد کرد. تمام نگاه‌ها به جنگ موازی پیکان و ذوب آهن در لیگ است و همه چیز به طور میلی متری، گام به گام پیش می‌رود.

پیکان هفته گذشته توانست در تهران ذوب آهن را ۳ بر ۲ شکست دهد و شکست ۳ بر ۲ بازی رفت در اصفهان را جبران کند. اکنون پیکان و ذوب آهن هم امتیاز با هم پیش می‌روند و حتی تعداد ست‌های برده و باخته دو تیم نیز برابر است و وضعیت بهتر پیکان در شمارش پوئن این تیم را در صدر قرار داده و ذوب آهن را به رتبه دوم فرستاده است.

چنین شرایط پیچیده و شگفت انگیزی بدین معنا است که در ۳ بازی باقی مانده هر یک از دو تیم، تک تک پوئن ها سرنوشت ساز خواهد بود به طوری که ذوب آهن و پیکان نباید هیچ ستی را به حریف بدهند و از سوی دیگر باید در هر ست به دنبال پِیروزی با اختلاف قابل توجه باشند تا از رقیب جا نمانند.

در این وضعیت، پیکان که با هدایت میترا شعبانیان صدرنشین است پنج شنبه در تهران به دیدار توپکای بابلسر می‌رود. مسابقه‌ای که برای پیکان بازی آسانی تلقی نمی‌شود و ذوب آهن امیدوار است توپکا بتواند در تهران از پیکان، ست برده بگیرد و یا حداقل بازنده‌ای سرسخت برابر پیکان باشد.

ذوب آهن اما در خانه در یک بازی آسان که فرصتی مناسب برای بهبود اوضاع تفاضل این تیم است به دیدار تیم قعرنشین شهرداری سمنان می‌رود که هر ۷ بازی خود را باخته است. تیم نامی نو اصفهان نیز دیگر میزبان اصفهانی هفته هشتم است که از تیم امید ایران پذیرایی می‌کند.

تیم والیبال امید ایران همان تیم مبنا تجارت کاسپین است که اسپانسر آن هفته گذشته از تیمداری و هزینه کردن برای تیمش انصراف داد و با تصمیم فدراسیون والیبال و با توجه به این که بازیکنان این تیم را اعضای تیم ملی امید تشکیل می‌دهند، هزینه‌های ۳ بازی پایانی این تیم در لیگ توسط فدراسیون والیبال پرداخت می‌شود. مسابقات هفته دهم از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.