14

ایران صفر بلاروس 1 ؛ شکست در آرارات / آزمون : مقصر گل خورده ایران، داور بود

  • کد خبر : 17437
  • 11 اسفند 1397 - 21:21
ایران صفر بلاروس 1 ؛ شکست در آرارات / آزمون : مقصر گل خورده ایران، داور بود

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیداری تدارکاتی در تهران برابر بلاروس با یک گل شکشت خورد. مریم آزمون سرمربی تیم ملی نیز پس از این شکست داور را مقصر گل خورده ایران قلمداد و از بلاروس تمجید کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آرارات یک بر صفر به بلاروس باخت. این بازی در راه آمادگی ایران برای حضور در دور دوم مقدماتی المپیک برگزار شد اما شاگردان مریم آزمون نتوانستندبر حریف شرق اروپا غلبه کنند.

این شکست پس از آن به دست آمد که ایران در سه دیدار پیاپی در تورنمنت هند برابر حریفان تن به شکست داده بود. حسین عبدی مدیر فنی تیم ملی نیز به دلیل همراهی تیم نوجوانان در سفر به لائوس روی نیمکت تیم بزرگسالان حضور نداشت.

.تک گل این دیدار در دقیقه ۲۵ زده شد. لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، سفیر بلاروس در ایران این دیدار را از نزدیک نظاره کردند. حدود ۵۰ تماشاگر به تشویق بازیکنان ایران پرداختند که این میزان استقبال به عنوان موضوعی برای حضور بانوان در مسابقات ورزشی زنان باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

دومین دیدار دوستانه روز ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات برگزار می شود.

مریم آزمون : مقصر گلی که خوردیم داور بود

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از این بازی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم. از بلاروس برای حضور در ایران ممنون هستیم. امروز فرصت خوبی بود تا خودمان را محک بزنیم.

وی در ادامه افزود: می‌خواستیم در این بازی نظم تمام خطوطمان را بیشتر از قبل رعایت کنیم. در بعضی لحظات این کار را انجام دادیم. اما بلاروس قدرت بدنی خوبی داشتند و به خوبی منطقه بازی را عوض می‌کردند. این باعث دوندگی بیشتر بازیکنان ما شد.

آزمون در مورد داوری این دیدار گفت: داور روی گل اول بلاروس اشتباه کرد چون آن خطا برای ما بود. با اینکه نزدیک به صحنه هم بود ولی اشتباه کرد. از آنجایی که این اشتباه باعث شد گل بخوریم در بازی مؤثر شد. در حمله پر تعداد نبودیم و اگر با تعداد بیشتری حمله می‌کردیم می‌توانستیم گل بزنیم. اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. در تورنمنت هند هم همین مشکل را داشتیم.

آزمون با بیان اینکه بازی بلاروس را آنالیز کرده بودیم گفت: این تیم خیلی قوی بود. ما هم نسبت به تورنمنت هند خوب کار کردیم. الان در دوره بدنسازی هستیم چون یک ماه دیگر بازی داریم و همین باعث شد که بازیکنان ما نتوانستند خیلی در کار حمله و دفاع خوب کار کنند. مطمئن باشید روز به روز شرایط تیم ملی بهتر می‌شود. قبلاً اینگونه نبود ولی امروز ما فوتبال بازی کردیم. تنها مشکلمان این بود که تمام کننده نداشتیم.

وی در مورد حضور حسین عبدی در کنار تیم ملی بیان کرد: آقای عبدی و حبیبی خیلی به ما کمک می‌کنند. فوتبال مردانمان اول آسیا است و باید از داشته‌هایمان در کشور استفاده کنیم. تأثیرات زیادی در تیم داشتند و به ما کمک کردند.

آزمون در مورد حضور تماشاگران گفت: تماشاچیانی که امروز آمده بودند آنقدر خوب تشویق می‌کردند که خود من هم هیجان زده می‌شدم. ما هم نیاز داریم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند چون فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند. هر چند این بازی در آزادی برگزار نشد اما همانطور که فوتبالمان گام به گام بهتر می‌شود این شرایط هم تغییر می‌کند.

نظرات سرمربی بلاروس

 ادوارد دمنکووتس سرمربی تیم ملی بلاروس پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بسیار سختی بود چرا که زمین اصلا شرایط خوبی نداشت و همین کار را سخت تر می کرد. البته از یک نظر خوشحال هستم چرا که بازیکنانم بازی در چنین زمینی را تجربه کردند و این آنها را برای شرایط سخت.آماده می کند.

سرمربی بلاروس درباره تیم ملی ایران گفت: ایران بازیکنان خوب و با استعدادی دارد. بازیکنان ایران خوب بازی کردند. شناختی از این تیم نداشتیم و فقط فیلم بازی آنها مقابل ازبکستان را دیده بودیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.