13

فهرست فوتسال بدون توسلی، مقیمی و صدقیانی زاده | خطر مسمومیت اتمسفر تیم ملی

  • کد خبر : 19012
  • 21 فروردین 1398 - 16:00
فهرست فوتسال بدون توسلی، مقیمی و صدقیانی زاده | خطر مسمومیت اتمسفر تیم ملی

علی رعدی مربی تیم ملی فوتسال بانوان ۱۹ بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد. در این فهرست فرزانه توسلی، آرزو صدقیانی زاده و نسترن مقیمی حضور ندارند. رعدی با این اقدام ممکن است وارد چالش‌های جدیدی شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، سایت رسمی فدراسیون فوتبال امروز فهرست ۱۹ بازیکن را برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد. اردویی که ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

در این فهرست نامی از فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و آرزو صدقیانی زاده دیده نمی‌شود. آنها اسفند گذشته اعلام کردند که به دلیل خستگی نمی‌توانند تیم ملی را در دو بازی برابر روسیه همراهی کنند.

در همین حال گفته می‌شد اعتراض آنها به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی شان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا سبب شده آنها به اردوی ملی نروند با این حال کمیته فنی اعلام کرد که دلیل غیبت آنها خستگی است. اکنون با گذشته هفته‌ها از بازی با روسیه، آنها در لیست تیم ملی حضور ندارند.

دلیل غیبت توسلی، مقیمی و صدقیانی زاده در فهرست ملی شاید از دید علی رعدی این باشد که هنوز خستگی آنها رفع نشده است! زیرا نه رعدی و نه هیچ مقام رسمی به طور آشکار اعلام نکرده‌اند که این ۳ بازیکن دعوت نمی‌شوند.

همچنین دعوت نکردن توسلی، مقیمی و صدقیانی زاده ممکن است محرومیتی موقت برای هشدار دادن به آنها و دیگران باشد که دنبال کردن مطالبات خود را به تیم ملی ترجیح ندهند. با این وجود عدم حضور این بازیکنان ممکن است بر اتمسفر تیم ملی اثر منفی بگذارد و این تاثیر موقعیت رعدی را متزلزل می‌کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو:

فاطمه اعتدادی، نسیمه سادات غلامی، مهسا علی مددی، فرشته کریمی، فرشته خسروی، فاطمه پاپی، سحر پاپی، طاهره مهدی پور، پریوش خلیلی، سارا شیربیگی، مهتاب بنایی، نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب، فاطمه خدایی، رؤیا کلاتی، فاطمه رحمتی، مهسا کمالی، فهیمه زارعی و زهرا لطف آبادی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.