14

هندبال ساحلی کشور در بندر عباس ؛ قهرمانی اصفهان با پیروزی بر میزبان (تصاویر)

  • کد خبر : 1906
  • 21 اسفند 1396 - 20:03
هندبال ساحلی کشور در بندر عباس ؛ قهرمانی اصفهان با پیروزی بر میزبان (تصاویر)

مسابقات هندبال ساحلی زنان کشور در بندر عباس به پایان رسید و تیم هندبال ساحلی اصفهان موفق شد در دیدار نهایی با شکست دادن میزبان خود جام قهرمانی را در ساحل خلیج فارس بالای سر ببرد.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” پس از چند روز رقابت نزدیک و دیدنی بین دختران هندبالیست ایران در ساحل خلیج فارس ، تیم هندبال اصفهان موفق شد قهرمانی مسابقات ساحلی کشور را به دست بیاورد.

اصفهانی ها در مسابقه نهایی به دیدار تیم هرمزگان الف رفتند و 2 بر صفر این تیم را شکست دادند و به مقام قهرمانی رسیدند. این در حالی است که هرمزگان میزبان با 2 تیم در این مسابقات حاضر بود. اصفهانی ها نیز با رسیدن 2 تیم به مرحله نیمه نهایی بار دیگر توان هندبالی خود را به رخ کشیدند.

در این مسابقات 8 تیم حضور داشتند و پس از هیئت اصفهان و هرمزگان الف ، سپاهان اصفهان و هیئت تهران در رده های سوم و چهارم ایستادند. در اختتاميه اين مسابقات كه با حضور ميترا نوري نائب رئيس فدراسيون هندبال و آئين جمشيد رييس هيات هندبال هرمزگان برگزار شد، كاپ و مدال به تيم هاي برتر اهدا گرديد و تيم تهران نيز به عنوان تيم اخلاق معرفي شد.

اسامی بازیکنان تیم هیئت اصفهان ؛ قهرمان مسابقات هندبال ساحلی کشور : راضیه سهرابی ، طنین علیزاده ، فهیمه ترابی ، مریم غلامی ، خدیجه کیان پور ، پریناز قربانی ، نفیسه تاج میر ، حدیثه نوروزی ، راضیه آبیار ، مرضیه آبیار و روژان فتحی / مربی : زهرا علوی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.